شناسهٔ خبر: 61116981 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

افزایش ۷۰ درصدی میزان مشارکت مردمی در طرح اکرام ایتام

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد، از افزایش بیش از ۷۰ درصدی میزان مشارکت مردمی در طرح اکرام ایتام با عنوان پویش به عشق علی خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آسوده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: در پویش به عشق علی از عید قربان تاکنون ۱۰ هزار حامی برای حمایت از فرزندان یتیم و محسنین ثبت نام کردند و انتظار می‌رود این عدد تا پایان روز عید غدیر به ۲۰ هزار حامی برسد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد افزود: قرار است در روز عید غدیر در مراسمی که در تهران از میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی برگزار می‌شود، پایگاه‌های کمیته امداد مستقر شوند و از حامیان ایتام ثبت نام کنند.
به گفته آقای آسوده، خیران همچنین می‌توانند برای حمایت از ایتام با ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ آمادگی خود را اعلام کنند و همکاران کمیته امداد نیز در اسرع وقت با حامیان تماس خواهند گرفت.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد به طرح اطعام غدیر نیز اشاره کرد و افزود: مردم برای مشارکت در این طرح می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق کد دستوری *۱۲ مربع و ستاره ۸۸۷۷ ستاره یک مربع واریز کنند. معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد، مجموع حامیان سراسر کشور را بیش از یک میلیون و سیصد هزار نفر اعلام کرد که از ۴۶۸ هزار فرزند یتیم و محسنین حمایت می‌کنند.

<div id="video-display-embed-code_9846933"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3904850/9846933?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما