شناسهٔ خبر: 61104557 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی

محورهای ارتباطی استان مازندران از امروز تا شنبه ۱۷ تیر محدودیت‌ ترافیکی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رییس مرکز مدیریت راه‌های مازندران با اشاره به اینکه اکنون محورهای ارتباطی استان تردد عادی و روان دارند گفت: با توجه به افزایش حجم تردد در روزهای منتهی هفته همزمان با عید سعید غدیر، احتمال افزایش تردد در جهت جنوب به شمال، مسیر ارتباطی مازندران به استانهای مجاور پیش بینی می شود.

هاشمی افزود: به منظور تسهیل در تردد ، محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۱۴ تیر تا شنبه ۱۷ تیر در راههای ارتباطی استان اعمال می‌شود که بر اساس آن آمدو شد موتور سیکلت بجز  موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی ، از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۶  شنبه در جاده های  کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

وی همچنین درباره اعمال محدودیت های ترافیکی در راههای ارتباطی استان گفت:


محدودیت تردد محور کندوان:

رفت و آمد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در این محور از ساعت ۱۴ تا ۲۴  جمعه ۱۶ تیر از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به مرزن آباد ممنوع و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

محدودیت تردد محور هراز:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت مقطعی یکطرفه خواهد بود.

محدودیت تردد خودرو‌های سنگین

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس و تردد همه تریلر‌ها کماکان از محور هراز ممنوع است.

تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع خواهد بود.

به گفته هاشمی؛ اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌هاست و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو می‌ شود.

نظر شما