شناسهٔ خبر: 61101345 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

همایونفرمنش: غیبت سرمربی و آنالیزور ضربه سنگینی به تیم زده است

دریافت‌کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: غیبت سرمربی و آنالیزور ضربه سنگینی به تیم زده است و با این شرایط ما آنالیز حین مسابقه نداریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، شهروز همایونفرمنش پس از شکست 3 بر صفر تیم ملی والیبال ایران مقابل فرانسه در هفته سوم لیگ ملت های 2023 درمورد دیر اضافه شدنش به جمع سایر ملی‌پوشان، اظهار کرد: من و ولی زاده تقریباً 2 ساعت مانده به شروع مسابقه پس از یک پرواز طولانی به جمع سایر نفرات اضافه شدیم. از نظر بدنی افت شدیدی داشتیم، اما هر طور که بود خودمان را به تیم رساندیم.

وی درمورد بازی امروز مقابل فرانسه، گفت: تمام بازیکنان تلاش کردند. غیبت عطایی و خوریانی، سرمربی و آنالیزور ضربه سنگینی به تیم زده است و ما عملاً آنالیز حین مسابقه نداریم. اطلاعاتی که در حین بازی به آن نیاز داشتیم را نتوانستیم به دست آوریم. فرانسه دو تغییر مهم داشت که ما اطلاعات کمی از آن‌ها داشتیم.

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران افزود: من از نظر بدنی شرایط خوبی برای این مسابقه نداشتم و به همین دلیل کادر فنی به من و ولی زاده استراحت داد. اگر بازی می‌کردیم ممکن بود مصدوم شویم، چون پرواز طولانی داشتیم.

همایونفرمنش درخصوص بازی با بلغارستان در هفته سوم لیگ ملت‌ها، عنوان کرد: خوشبختانه برای بازی با بلغارستان زمان خوبی در اختیار داریم. فردا یک جلسه تمرین خواهیم کرد. می‌توانیم با ریکاوری به شرایط ایده‌آل برگردیم و نمایش خوبی مقابل بلغارستان داشته باشیم.

پایان پیام/

نظر شما