شناسهٔ خبر: 61093557 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شاهمیری، اولین ناظر داوری ایران در لیگ ملت‌های والیبال

تهران- ایرنا- هفته سوم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ گروه مردان با دیدار ایتالیا و برزیل در پاسای فیلیپین آغاز شد و محمد شاهمیری نظارت بر این مسابقه را برعهده داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، هفته سوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ از امروز در پاسای فیلیپین آغاز شد و با سه دیدار پیگیری می‌شود. آناهایم آمریکا دیگر شهر میزبان این هفته است که دیدارهای این شهر به وقت تهران از بامداد چهارشنبه شروع می‌شود.

هشت تیم ژاپن، لهستان، چین، ایتالیا، اسلوونی، هلند، برزیل و کانادا در قالب گروه ششم در شهر پاسای فیلیپین مقابل هم صف‌آرایی می‎کنند و شهر آناهایم آمریکا نیز میزبان گروه پنجم مسابقات است و تیم‌های آمریکا، ایران، آرژانتین، بلغارستان، فرانسه، آلمان، صربستان و کوبا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

هفته سوم لیگ ملت‌ها گروه مردان با دیدار ایتالیا و برزیل در فیلیپین آغاز شد که محمد شاهمیری به عنوان اولین ایرانی جهت نظارت داوری به لیگ ملت‌ها دعوت شده نظارت بر این مسابقه را برعهده داشت. ایتالیا در این مسابقه سه بر یک پرافتخارترین تیم جهان (برزیل) را شکست داد.

برزیل در ست نخست ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسید اما در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۲۱ نتیجه را به لاجوردی پوشان واگذار کرد تا سومین شکست خود را در نهمین مسابقه امسال تجربه کند. رومانو بازیکن شماره ۱۶ ایتالیا با کسب ۲۰ پوئن، امتیازآورترین بازیکن این دیدار شد.

تیم ملی والیبال ایران ساعت سه بامداد روز چهارشنبه ۱۴ تیرماه در نخستین مسابقه خود در این هفته به مصاف فرانسه قهرمان المپیک ۲۰۲۰ می‌رود.

نظر شما