شناسهٔ خبر: 61081819 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

۲٠ گروه عملیاتی آماده تامین برق مراکز برگزاری کنکور در ایلام

خبرگزاری صدا و سیما

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام از آمادگی ۲٠ گروه عملیاتی برای تامین برق حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری سال جاری در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ولی الله ناصری افزود: این تعداد گروه به همراه ۲٠ خودرو اتفاقات و عملیات، همچون سال‌های گذشته به ۲٠ گروه عملیاتی آماده تامین برق مراکز برگزاری کنکور در ایلاممنظور تأمین برق پایدار مراکز برگزاری آزمون کنکور در آمادگی کامل به سر می‌برد.

وی افزود: هر گروه سه نفر و در مجموع ۶۰ نفر از نیرو‌های خدمات رسان شرکت برق استان اعم از مدیرعامل؛ معاون بهره برداری و دیسپاچینگ و مدیران برق شهرستان‌ها و بخش‌ها آماده رفع مشکلات احتمالی در این روز هستند.

مدیرعامل شرکت برق ایلام تاکید کرد: مسئولان و مردم استان هرگونه مشکل احتمالی را به سامانه ۱۲۱ اتفاقات و عملیات شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام اطلاع رسانی کنند.

ناصری در پایان از مردم استان درخواست کرد با رعایت مصرف برق، این شرکت را در تأمین برق مطمئن و پایدار هنگام برگزاری کنکور سراسری یاری کنند.

آزمون سراسری کنکور در سال ۱۴۰۲ از روز چهارشنبه، چهاردهم تیرماه با آزمون گروه‌های آزمایشی انسانی، ریاضی فیزیک و هنر در نوبت صبح و گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در عصر همان روز آغاز می‌شود.

نظر شما