شناسهٔ خبر: 61081088 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برنامه‌های جدید و تاثیرگذار در سالروز عید غدیر برگزار شود

امام جمعه خلخال دوام و بقای هر جامعه را نتیجه ترویج فرهنگ مناسب عنوان کرد و خواستار اجرای برنامه‌های جدید و تاثیرگذار در اعیاد پیش رو شد.

صاحب‌خبر -

برنامه‌های جدید و تاثیرگذار در سالروز عید غدیر برگزار شودبه گزارش خبرگزاری صداوسیما استان اردبیل حجت الاسلام کریم اسدی در جلسه شورای فرهنگ عمومی خلخال اظهار کرد: فرهنگ هر ملت هویت آن ملت و جامعه و همچنین اصالت مردم محسوب می‌شود و برای حفظ هویت و اصالت ابزار‌های ترویج فرهنگ باید به طور صحیح به کار گرفته شود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی خلخال با تبریک و گرامیداشت ایام دهه ولایت و قرار گرفتن در آستانه عید سعید غدیر خم، مسئولین را برای برگزاری برنامه‌های مختلف برای حفظ هویت ایرانی، اسلامی در این ایام فراخواند.
امام جمعه خلخال با تاکید بر لزوم اجرای برنامه‌های نو و تاثیر گذار در ایام پیش رو گفت: عید غدیر خم از اعیاد خاص اسلامی است و این روز برای اقشار مختلف جامعه به خصوص قشر نوجوان و جوان و آینده ساز جامعه باید بازگویی و تجدید خاطره شود.
حجت الاسلام اسدی با تقدیر از مردم مومن و ولایی خلخال در خصوص حضور پرشور در مراسم و ویژه برنامه‌های اعیاد اسلامی و مناسبت‌های ملی و مذهبی اظهار کرد: انتظار می‌رود سالروز عید سعید غدیر خم و واقعه بزرگ جهان اسلام بصورت ویژه برگزار و زمینه بهره‌مندی آحاد مختلف جامعه از برنامه‌های این روز فراهم شود.
در این جلسه فرماندار خلخال نیز از برگزاری برنامه جشن ویژه عید سعید غدیر خم و دیدار با سادات خلخال برای نخستین بار در این شهرستان و در یکی از مساجد بزرگ این شهر خبر داد.
سید جواد یحیی‌زاده افزود: نورافشانی آسمان شهر در شب عید غدیر، اجرای برنامه‌های شاد در شب و روز عید غدیر خم، پیاده‌روی خانوادگی حرم تا حرم، توزیع بسته‌های معیشتی و همچنین بیش از ۵ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان، جابجایی رایگان مسافرین توسط تاکسی‌های تحت پوشش شهرداری، اجرای برنامه‌ها و مسابقات ورزشی از جمله برنامه‌هایی است که برای گرامیداشت سالروز عید غدیر خم و همچنین ایام دهه ولایت دراین شهرستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانیم:
عید غدیر، عید امامت و ولایت
عید غدیر، عید امامت و ولایت عیدی که در آن امامت توسط نبوت معرفی شده و دین بر مسلمانان کامل و نعمت تکمیل گردیده است.

نظر شما