شناسهٔ خبر: 61075470 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

همکاری آکادمی مهدی طارمی و اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر

مهدی طارمی فوتبالیست بوشهری تیم ملی فوتبال ایران و از مهاجمان مطرح جهان با یاسر جمالی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر دیدار و گفتگو کرد.

صاحب‌خبر -
همکاری آکادمی مهدی طارمی و اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهربه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، در این نشست که مسائل و مشکلات مختلف فوتبال استان و به‌ویژه ورزش پایه مورد بررسی قرار گرفت، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان ضمن اشاره به اهمیت استعداد یابی در ورزش گفت: تاریخچه ورزش ما و سابقه قهرمانان این دیار ثابت می‌کند استعداد‌های ورزشی فراوانی داریم که اگر به موقع شناسایی و هدایت و نگهداشت شوند پشتوانه ارزشمندی برای ورزش استان و کشور خواهند بود.
 
یاسر جمالی ضمن تشریح نقش کلیدی الگوسازی در تربیت نوجوانان وجوانان کشور، مهدی طارمی را الگوی ورزشی و اخلاقی شاخصی برای نسل نوجوان کشور خواند.
 
وی با تشکر از طارمی برای تاسیس آکادمی فوتبال شهریار بوشهر، افزود: امیدواریم با همکاری مطلوب از این بستر مناسب و فرصت عالی برای رشد و تعالی فوتبال پایه استان و استعدادیابی بهره ببریم و در زمان‌بندی‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت، ثمره آن را در فوتبال استان وکشور ببینیم.
 
مهدی طارمی نیز برنامه‌ریزی علمی ورزشی را برای رشد فوتبال استان ضروری دانست وهدف خود از راه‌اندازی باشگاه شهریار را کمک به رشد و ارتقاء فوتبال پایه بوشهر عنوان کرد.
 
وی حضور یاسرجمالی را که از ورزشکاران باسابقه است در راس مجموعه مدیریت ورزش استان مایه امیدواری برای ساماندهی و بهبود ورزش استان بوشهر دانست.

نظر شما