شناسهٔ خبر: 61074037 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

محکومیت هتک حرمت به قرآن مجید

مجمع نمایندگان استان مرکزی هتاکی گروه‌های افراطی سوئد به قرآن مجید را محکوم کرد.

صاحب‌خبر -

محکومیت هتک حرمت به قرآن مجیدبه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مجمع نمایندگان استان مرکزی در بیانیه‌ای هتک حرمت به قرآن مجید از سوی گروه‌های افراطی در سوئد را محکوم کرد.

بیانیه مجمع نمایندگان استان مرکزی بدین شرح است:

یکبار دیگر و همزمان با دهه ولایت، اقدام رذیلانه اهانت به ساحت نورانی قرآن کریم این کتاب آسمانی و مقدس مسلمانان جهان توسط افراد فرومایه و بدسرشت در کشور سوئد موجب جریحه‌دار شدن احساسات آزادگان جهان شده و خشم و انزجار مسلمانان جهان را برانگیخته است.

مساله سوزاندن قرآن یک مساله فراکشوری و منطقه‌ای بوده و ارزش‌های دینی و کرامت انسانی تمام پیروان ادیان آسمانی را زیر سوال برده است، اما به لطف و عنایت خداوند متعال، دود این آتش چشم هتاکان را کور خواهد نمود.

بی‌تردید تزویر و بی‌خردی دولت‌مردان سوئدی در صدور مجوز اهانت به کتاب آزادی‌بخش قرآن و سکوت در برابر این اقدام پلید و عدم پیگرد قراردادن و محکومیت افراد گمراه، گستاخ و مرتد به بهانه واهی آزادی بیان از سوی مسلمانان و آزادگان جهان بی‌پاسخ نخواهد ماند.

مجمع نمایندگان استان مرکزی ضمن محکومیت شدید هتک حرمت به ساحت قدسی قرآن کریم و صدور مجوز برگزاری تجمع به گروه‌های افراطی و جریان‌های شیطانی از سوی دولت سوئد، تاکید می‌کند سیاست استکباری، پلید و پلشت توهین به مقدسات الهی با هدف ایجاد اسلام‌هراسی و ترویج افراط‌گری و خشونت در جهان محکوم به شکست بوده و خواستار حفظ حرمت مقدسات و ارزش‌های دینی و معنوی و رعایت حقوق اولیه بشر همچون احترام به اعتقادات، خودداری از حرکات ضدانسانی و نژادپرستانه از سوی همه کشور‌های جهان و محاکمه فوری هتاکان به ساحت قرآن کریم می‌باشد.

مجمع نمایندگان استان مرکزی

نظر شما