شناسهٔ خبر: 61069390 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایستنا | لینک خبر

افزونه کروم صرافی رمزارزی تترلند به صورت رسمی منتشر شد

دیجیاتو

صاحب‌خبر -
نمایش نرخ تتر و بالاترین و پایین‌ترین نرخ 24 ساعت گذشته این رمزارز، از قابلیت‌های افزونه تترلند است.
 
 
تترلند اولین افزونه کروم صرافی‌های رمزارزی ایرانی را منتشر کرد. در حال حاضر با نصب این افزونه می‌توان از نرخ لحظه‌ای تتر آگاه شد.
 
افزونه (Extention) رسمی کروم تترلند در نسخه 1.0.0 در دسترس کاربران قرار گرفته است. در حال حاضر این افزونه قابلیت نمایش نرخ تتر و بالاترین و پایین‌ترین نرخ 24 ساعت گذشته را دارد، اما به نظر می‌رسد در نسخه‌های به روزتر شاهد امکانات بیشتری از این افزونه باشیم.
 
برای دریافت و نصب این افزونه می‌توانید به chrome web store مراجعه کرده و آن را به مرورگر خود بیافزاید.
 
 
 
همچنین گزینه «خرید» و «فروش» در دسترس کاربران قرار دارد تا در صورت جذاب بودن نرخ تتر برای آنها بتوانند سریعاً از طریق صرافی تترلند اقدام به خرید و فروش این رمز ارز کنند. تتر یک استیبل کوین است که هر واحد آن با یک دلار آمریکا برابری می‌کند.
 
تترلند یکی از مراجع اصلی نرخ تتر در ایران است و کاربران این صرافی رمزارزی، تتر را بیش از هر کوین دیگری معامله می‌کنند. براساس گزارش این صرافی، طی شش ماه دوم سال 1401 بیش از 213 هزار معامله به حجم 2.1 هزار میلیارد تومان در بازار تترلند انجام شده است.
 
بازار تترلند به‌نوعی بورس تتر ایران به‌حساب می‌آید که نمودار تغییرات قیمت این استیبل‌کوین را در بازه‌های زمانی روزانه، هفتگی و ماهانه نمایش می‌دهد. افراد در بازار تترلند می‌توانند دست به سفارش عادی (limit order) یا سفارش آتی (Market order) بزنند.
 
گفتنی است تترلند اواخر اردیبهشت ماه در آستانه ورود به ششمین سال فعالیتش، از نسخه جدید خود رونمایی کرد.
 
قابل گسترش بودن بدون پیچیده‌شدن پلتفرم، بهبود سه‌برابری سرعت لودینگ، کاهش کارمزد تبدیل و افزایش دو‌برابری سرعت عملیات ازجمله تغییرات نسخه 7 وب‌سایت و اپلیکیشن صرافی رمزارزی «تترلند» هستند.
 
«شقایق محمدی»، طراح محصول تترلند، در رویداد رونمایی از نسخه جدید این صرافی رمزارزی به تایم‌لاین تغییر نسخه جدید اشاره کرد و گفت: «بهار سال 1401 تحقیقات ما شروع شد. هم‌زمان با برنامه‌ریزی، تحقیقات درباره کاربران را آغاز کردیم. نیاز و خواست کاربر به‌صورت کامل بررسی شد. بعد از ارائه راه‌حل نهایی، اینترفیس جدید پیاده‌سازی و پروژه به تیم توسعه‌دهندگان تحویل داده شد.»

نظر شما