شناسهٔ خبر: 61067758 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

انهدام باند ۷ نفره زورگیری در مرکز شهر تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند ۷ نفره زورگیری در مرکز شهر تهران خبر داد و گفت: متهمان به ۴۰ فقره سرقت اعتراف کردند و تعدادی از مالخران نیز دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

انهدام باند ۷ نفره زورگیری در مرکز شهر تهرانبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی گفت: با وقوع سرقت‌های سریالی از شهروندان در مرکز شهر تهران، تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص کرد، یک باند ۷ نفره که بیشتر اعضای آن از سابقه داران حرفه‌ای هستند، با چند دستگاه موتورسیکلت و استفاده از سلاح سرد اقدام به سرقت از شهروندان می‌کنند.

­

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی هویت متهمان را شناسایی و آن‌ها را دستگیر کردند، افزود: یکی از متهمان هم که به همراه خواهرش با وجه‌های بدست آمده از سرقت، با خرید طلا و جواهرات قصد پولشویی داشتند، دستگیر شدند و مقداری طلا از آن‌ها کشف شد.

­

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه در مخفیگاه متهمان تعدادی سلاح سرد و یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی کشف شد، گفت: تعدادی از مالخران نیز با هدایت متهمان دستگیر شدند.

­

سرهنگ گودرزی افزود: متهمان در بازجویی اولیه به جرم خود مبنی بر سرقت‌های متعدد از شهروندان در مرکز شهر تهران اعتراف کردند و همچنین ۴۰ مالباخته در مواجه حضوری متهمان را شناسایی کردند.

­

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

­

گفتنی است؛ متهمان در یکی از سرقت‌هایشان به سراغ یک مرد و یک زن باردار می‌روند که با مقاومت آن مرد همراه می‌شود و در حین درگیری میان سارقان و آن مرد، زن باردار از حال می‌رود و پس از مراجعه به بیمارستان متوجه سقط جنین می‌شود و کارآگاهان پس از اطلاع از این موضوع به صورت ویژه تلاش‌های خود را برای دستگیری این باند حرفه‌ای به کار گرفتند.

نظر شما