شناسهٔ خبر: 61046402 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

بیانیه بسیج دانشجویی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در پی اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم

بسیج دانشجویی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در پی اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم با انتشار بیانیه ای تاکید کرد: هتاکی به قرآن کریم در ایام برگزاری حج ابراهیمی و برپایی جشن عید قربان نه تنها اهانت به بیش از یک میلیارد و هشتصد میلیون مسلمان بلکه نفرت پراکنی و توهین به همه پیروان ادیان آسمانی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا اسدآباد، بیانیه بسیج دانشجویی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«یُریدون لِیُطفِئُوا نورَ اللهِ بِاَفواهِهِم واللهُ مُتِمُّ نورِهِ وَلَو کَرِهَ الْکافِرون‌»
می‌خواهند نور خدا را با دهان هایشان خاموش کنند در حالی که خدا کامل کننده نور خود است، گرچه کافران خوش نداشته باشند. (سوره صف/ آیه ۸)
اقدام زبونانه دولت سوئد در صدور مجوز برای آتش زدن قرآن کریم در برابر یکی از مساجد استکهلم، نشان از عمق استیصال و کینه ورزی دولت های فاشیست غربی در برابر آموزه های حیات بخش کلام الهی دارد. هتاکی به قرآن کریم در ایام برگزاری حج ابراهیمی و برپایی جشن عید قربان نه تنها اهانت به بیش از یک میلیارد و هشتصد میلیون مسلمان بلکه نفرت پراکنی و توهین به همه پیروان ادیان آسمانی است.
قرآن ذکر محفوظ و سند جاودانه سعادت و نیکبختی انسان ها در تمام قرون و اعصار است و شیاطین غربی نمی توانند با پاشیدن مشتی خاک در برابر اراده و منطق فروزان خداوند ایستادگی کنند. حادثه تلخ اهانت به قرآن با همه تلخ کامی هایی که به همراه دارد، در دل خود حامل بشارتی بزرگ است که خورشید پر فروغ قرآن کریم روز به روز بلندتر و درخشنده تر خواهد شد.
در ایام مبارک و پر میمنت حج ابراهیمی که دل‌های قریب به ۲ میلیارد مسلمان متوجه خانه وحی و بیت‌الله الحرام است و کنگره عظیم حج با حضور میلیون‌ها مسلمان با ندای لبیک اللهم لبیک دعوت الهی را اجابت می‌کنند، بار دیگر صهیونیسم بین‌الملل و نحله‌های شیطانی عظمت اجتماع عظیم و توحیدی مسلمان را برنتافتند و با کمال وقاحت و بی‌شرمی در بلاد معنویت‌ستیز غرب و مأمن خفاشان و منافقان و بی‌خدایان و به بهانه پوچ و نخ نمای آزادی بیان با پشتیبانی کشور سوئد اهانت و سوزاندن کتاب آسمانی سخن الهی، توسط عناصر افراط گرا و تندرو را که در مسیر نفرت پراکنی علیه مقدسات است را مجاز شمردند.
بسیج دانشجویی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد این اقدامات نابخشودنی و اهانت به قرآن کریم را یک ستیز سازمان یافته از سوی قدرت‌های استکباری میداند که ریشه در اندیشه‌های غیر توحیدی و دین گریزانه دارد و پس از رشد چشمگیر اسلام در جوامع غربی و با هدف تخریب اسلام صورت گرفته و هرگز با تعالیم ادیان الهی قابل جمع نبوده و قابل تحمل نیست.
بسیج دانشجویی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد ضمن محکومیت این اقدام ننگین کشور سوئد از همه آزادی‌خواهان و موحدان جهان میخواهد درکنار مسلمانان با سیاست پلید توهین به مقدسات و نفرت‌پراکنی مقابله کرده و این اقدام نفرت‌انگیز که با هدف اسلام هراسی، ناامن سازی جهان، تقویت افراط گری و خشنونت در جهان صورت می‌گیرد، مقابله کنند.
«وَاللهُ یَقولُ الحَقَّ و هُوَ یَهدِی السَّبیل»

بیانیه بسیج دانشجویی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در پی اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم

نظر شما