شناسهٔ خبر: 61046360 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

بیانیه تبلیغات اسلامی البرز در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن

کرج- اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان البرز در محکومیت جسارت به ساحت مقدس قرآن کریم در سوئد بیانیه‌ای صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان البرز در محکومیت جسارت به ساحت مقدس قرآن کریم در سوئد بیانیه‌ای صادر کرد، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ (قرآن کریم، ۶۱:۸)
می‌خواهند نور خدا را با (دم) دهان‌هایشان خاموش سازند و خداوند تمام کننده نور خود است؛ هر چند کافران را ناخوش آید.

بار دیگر مدعیان حقوق بشر و آزادی بیان خوی سبوعانه و ددمنشانه خود را نمایان کرده و با هتک حرمت کلام‌الله مجید و توهین به مقدسات دو میلیارد انسان باردیگر برای اربابان صهیونیسم خود خوش‌رقصی کردند.

این رفتار اسلام‌ستیزانه که با حمایت دولت و پلیس سوئد صورت گرفت جان مسلمانان عالم را به آتش کشید و نقطه تاریک دیگری بر دامان رهبران مدعی حقوق بشر در جهان غرب بر جا گذاشت.

در برهه‌ای که دنیا به سمت اسلام‌گرایی سوق پیدا کرده و کتاب مقدس اسلام، بر اساس آمارهای غربی‌ها به پرفروش‌ترین کتاب در این کشورها تبدیل شده است، دشمنان مسلمانان جهان و ضدآزادی و آزادگی با آتش بغض کینه نسبت به حقیقت الهی، وحشیانه به جنگ با منطق و برهان الهی آمده‌اند.

بی‌شک این جسارت در امتداد اقدامات شنیع و توهین‌های آشکاری است که طی سنوات گذشته و در سایه حمایت صهیونیسم جهانی رخ داده است. آری در مکتب مقدس اسلامی ناب محمدی پیروان تمام ادیان الهی و مقدسات آن‌ها محترم هستند و مسلمانان از توهین به مقدسات آنها نهی شده‌اند.

اداره کل تبلیغات اسلامی اسلامی استان البرز این اقدام شنیع را محکوم کرده و از همه مسلمانان جهان می‌خواهد تا در مقابل چنین جنایات ضدحقوق بشری واکنش نشان دهند.

نظر شما