شناسهٔ خبر: 61039983 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جاده‌های مازندران باز اما لغزنده

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: جاده‌های مازندران هم اکنون باز و بدون ترافیک، اما در برخی نقاط کوهستتانی به دلیل بارش رگباری باران، لغزنده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران؛ مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: هم اکنون آمد وشد خودرود‌ها در جاده‌های چالوس، هراز، سوادکوه، آزادراه تهران – شمال، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.


به دلیل بارش رگباری باران و لغزندگی برخی جاده‌های کوهستانی استان رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه در این مسیر‌ها رانندگی کنند.


همچنین تردد در جاده چالوس حدفاصل محدوده شهرستانک تا مرزن آباد روان، اما حدفاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک رفت و برگشت به دلیل نداشتن ایمنی همچنان تا اطلاع بعدی مسدود است.


براساس گزارش مرکز مدیریت راه‌ها رانندگان تا بازگشایی از مسیر جایگزین آزادراه تهران - شمال تردد کنند.


مسافران و رانندگان می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت راهها، انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کنند و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.


مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.


مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که از طریق سه محور چالوس، هراز وسوادکوه به پایتخت، جاده کیاسر به استان سمنان، رامسر به استان گیلان و گلوگاه به استان گلستان متصل می‌شود.

نظر شما