شناسهٔ خبر: 61030233 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تلاش‌های ستاد ملی صبر برای توسعه صلح وسازش

اجرای پویش «به حرمت امام رئوف می‌بخشم» به ابتکار ستاد ملی صبر، موجبات نجات تعداد زیادی از محکومان از اجرایی حکم قطعی قصاص نفس را با جلب رضایت اولیای دم، به عشق امام رضا (ع) فراهم کرده است.

صاحب‌خبر -

تلاش‌های ستاد ملی صبر برای توسعه صلح وسازشبه گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ آزادی تعداد قابل توجهی زندانی در قالب این پویش با گذشت شکات به عشق امام هشتم (ع) ممکن شده است بر همین اساس، در حال حاضر نیز طلایه داران ایجاد صلح وسازش ستاد صبر  در سراسر کشور در غالب این پویش برای توسعه فرهنگ عفو و گذشت بین مردم به طور مستمر به فعالیت خود ادامه می‌دهند.
فعالیت صلح یاران در سراسر کشور بصورت افتخاری و بدون دریافت وجوه مالی صورت می‌گیرد برهمین اساس تجلیل و قدردانی از زحمات بی دریغ صلح یاران در جهت ایجاد صلح وسازش به ماسبت‌های مختلف انجام می‌شود.
برهمین اساس با همت دادگستری استان قزوین و با حضور رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه از صلح یاران و فعالان حوزه صلح وسازشاستان بمنظور توسعه صلح وسازش تجلیل شد.
همچنین با تلاش شورای حل اختلاف استان تهران یک پرونده اختلاف مالی به ارزش ۷ میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومانی با سازش مختومه شد.
نشست هم‌اندیشی ایجاد هیئت‌های صلح در بندرانزلی هم با حضور مسئولان شورای حل اختلاف استان گیلان وصلح یاران تشکیل شد.
با همت دادگستری کل استان همدان نشستی با روسای دادنشگاه‌های استان به منظور بررسی راهکار‌های علمی وعملی توسعه صلح وسازش در استان همدان برگزار شد.
استفاده از ظرفیت‌های ائمه جمعه وجماعات و مساجد برای ایجاد صلح وسازش از دیگر ابتکارات ستاد ملی صبر است.
براین اساس با همت دادگستری استان لرستان از ظرفیت ائمه جماعات و مساجد برای ایجاد سازش استفاده می‌شود.

نظر شما