شناسهٔ خبر: 61023414 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

هفته ای بدون سود برای دلالان مشهدی!

بررسی بازدهی بازارهای ارز، طلا و سکه نشان می دهد هفته اول تابستان برای دلالان و سرمایه گذاران مشهدی، سود یا زیان چشمگیری نداشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، نخستین هفته تیرماه، بازاهای ارز، طلا و سکه در مشهد همچنان در رکود قرار داشت. این هفته حتی خبرهای سیاسی و اقتصادی چندانی نداشتیم و بازارها در گرمای اولین روزهای تابستان، جنب و جوش زیادی نداشتند. فکر می کنید کدام بازار، بیشترین سود و زیان را برای دلالان مشهدی به ارمغان آورده است؟ این گزارش را بخوانید.

دلار/ کاهش ۵۰۰ تومانی

 

بررسی بازدهی قیمت دلار از یکم تا هفتم تیرماه نشان می‌دهد ارز با کاهش ۵۰۰ تومانی قیمت، زیان اندکی داشته است. روز پنجشنبه، بازارهای ارز، طلاو سکه در مشهد و سایر شهرهای کشورمان برای عید قربان تعطیل بودند و  دلار در آخرین معامله های هفته گذشته با قیمت ۴۹ هزار و ۲۰۰ تومان بسته شد.

طلا/ سود ۱۱ هزار و ۸۰۰ تومانی

 

هر گرم طلای ۱۸ عیار هفته گذشته، یکم تیرماه با قیمت دو میلیون و ۳۳۶ هزار و ۶۰۰ تومان مبادله می‌شد. این در حالی است که چهارشنبه این مقدار طلا با رقم دو میلیون و ۳۴۸ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شد. به این ترتیب قیمت طلا در نخستین هفته تیرماه ۱۴۰۲ افزایش ۱۱ هزار و ۸۰۰ تومانی داشت.

سکه/ عقب نشینی ۸۰ هزارتومانی

این هفته سکه امامی نیز بر خلاف هفته گذشته با زیان همراه شد. این قطعه در آخرین روز کاری هفته گذشته با قیمت ۲۸ میلیون و ۵۰۱ هزار تومان مبادله شد و در یک هفته گذشته ۸۰ هزار تومان کاهش قیمت داشته است که این مقدار به نسبت قیمت سکه، زیان اندکی است.

پایان پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما