شناسهٔ خبر: 61018946 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

بیانیه کانون قرآن و عترتِ دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان درپی اهانت به قرآن کریم

کانون قرآن و عترتِ دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان درپی اهانت به قرآن کریم در سوئد بیانیه‌ای صادر کرد.

صاحب‌خبر -

بسم الله الرّحمن الرّحیم

《وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِین

وَلَا یَزِیدُ الظَّالِمِینَ إِلَّا خَسَارًا 》

( اسراء/۸۲ )

در ایام مبارک و پر میمنت حج ابراهیمی که دل‌های قریب به دو میلیارد مسلمان متوجه خانه وحی و بیت‌الله الحرام است و گنگره عظیم حج با حضور میلیون‌ها مسلمان با ندای لبیک اللهم لبیک دعوت الهی را اجابت می‌کنند، بار دیگر صهیونیسم بین‌الملل و نحله‌های شیطانی عظمت اجتماع عظیم و توحیدی مسلمان را برنتافتند و با کمال وقاحت و بی‌شرمی در بلاد معنویت‌ستیز غرب و مأمن خفاشان و منافقان و بی‌خدایان و به بهانه پوچ و نخ نمای آزادی بیان با پشتیبانی کشور سوئد اهانت و سوزاندن کتاب آسمانی سخن الهی، توسط عناصر افراط گرا و تندرو را که در مسیر نفرت پراکنی علیه مقدسات است را مجاز شمردند.

از همان آغاز نزول وحی الهی، شیطان و شیاطین زمان در کمال یأس و درماندگی سعی در تکذیب کلام الهی برآمدند. و هر روز با خشم از ظهور این خورشید پر فروغ عالم‌تاب و ناتوان در برابر منطق محکم و قوی وحی الهی به روش‌های مختلف در خاموش کردن تابش عظیم این آفتاب جهانگیر برآمدند (یُریدون لِیُطفِئوا نورَ اللهِ بِاَفواهِهم) غافل از آنکه قرآن کریم این مأدبة‌الهی روزبه‌روز پرفروغ‌تر شده و آینده از آن اسلام است.

میان شعله می‌سوزد مگر باران؟ نمی‌سوزد

اگرچه "جسم" هم آتش بگیرد، "جان" نمی‌سوزد

اهانتی که به ساحت مقدس کتاب الله در کشور سوئد انجام شد، لکه‌ی ننگ دیگری بود که به تلاش‌های نافرجام برای لطمه زدن به مقدسات اسلام و مسلمانان جهان در تاریخ اضافه شد.

حادثه تلخ اهانت به قرآن با همه تلخکامی هایی که به همراه دارد، در دل خود حامل بشارتی بزرگ است که خورشید پر فروغ قرآن کریم روز به روز بلندتر و درخشنده تر خواهد شد.

کانون قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن محکوم کردن این توهین غیر قابل گذشت، خواستار واکنش‌های غیرتمندانه و دشمن‌شکن از طرف تمامی دوستداران قرآن، علیه امثال چنین اتفاقات است و مراتب اعتراض خود را به دولت سوئد و تمامی هتاکان به ارزش‌های الهی و اسلامی اعلام می‌دارد و خواهان اشدّ مجازات برای توهین کنندگان به قرآن عزیز است.

تمام جان و دل ما فدای قرآن ...

کانون قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان

نظر شما