شناسهٔ خبر: 61013400 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تاکید امام جمعه زنجان بر ضرورت توجه به اشتغالزایی معادن

امام جمعه زنجان با گرامی داشت روز صنعت و معدن توسعه تولید و اشتغال در این عرصه را با توجه به ظرفیت های کشور ضروری دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان ؛ نماینده، ولی فقیه دراستان و امام جمعه زنجان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به فرا رسیدن روز صنعت و معدن گفت: میزان اشتغال در حوزه صنعت قابل قبول است، اما در حوزه معدن با توجه به ظرفیتی که این استان دارد، لازم است موانع رفع و بستر سرمایه‌گذاری فراهم شود.تاکید امام جمعه زنجان بر ضرورت توجه به اشتغالزایی معادن

حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی در ادامه با اشاره به سالروز حمله ناو هواپیمایی آمریکا به هواپیمای مسافری ایران در ۱۲ تیرماه ۱۳۶۷ گفت: از کل مسافران ۶۶ کودک و بیش از ۵۰ نفر زن و بیش از ۴۰ نفر غیرایرانی بودند، از همین بابت امام خمینی (ره) آنروز را روز حقوق بشر آمریکایی نامگذاری کردند.

وی همچنین به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره حقوق بشر آمریکایی افزود :آمریکایی‌ها همیشه مدعیان دروغین حقوق بشر اند و هر جا جنایتی رخ می‌دهد رد پای آنان به چشم می‌خورد .

نماینده، ولی فقیه در استان زنجان گفت: آمریکا در طول تاریخ هرکاری توانسته بر علیه ایران اسلامی انجام داده است، پس وقتی آمریکا می‌گوید ایران باید از نقشه جهان حذف شود، کسی نمی‌تواند بگوید که آمریکا خیرخواه ما است.

حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی با تبریک فرا رسیدن میلاد امام هادی (ع) گفت: دو میراث گرانبهای امام هادی زیارت جامعه کبیره و خلاصه خطبه غدیر حضرت پیامبر اکرم (ص) در قالب زیارت امیرالمومنین (ع) است.

وی با اشاره به اینکه یازدهم ذی‌الحجه سالروز قیام مردم عراق با فتوای حلم محمدتقی شیرازی و دهم تیرماه روز آزادسازی شهر مهران است، گفت: عملیات آزادسازی این شهر مثل خرمشهر برای کشور اهمیت زیادی داشت.

امام جمعه زنجان همچنین با گرامیداشت روز قلم اضافه کرد: در قرآن به قلم قسم خورده شده است و قطعا یکی از بستر‌های شکوفایی جامعه قلم است.

وی همچنین با گرامیداشت روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بیان کرد: خوشبختانه در استان زنجان هم شهرداری‌ها و هم دهیاران تلاش فراوانی دارند.

 

نظر شما