شناسهٔ خبر: 61012630 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

امام جمعه اصفهان: آمریکا با این همه ادعا عضو هیچکدام از تشکل‌های حمایت از حقوق بشر در جهان نیست

سیداحمد محمودی،امام جمعه اصفهان: آمریکا در حالی ادعای حقوق بشر دارد که خودِ این کشور عضو هیچکدام از تشکل‌های حمایت از حقوق بشر در جهان نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام سیداحمد محمودی، امروز در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با اشاره به ششم تا دوازدهم تیر بعنوان "هفته افشای حقوق بشر آمریکایی" بیان کرد: این نامگذاری هوشمندانه از سوی رهبر انقلاب با هدف تبیین جنایت‌های آمریکا نسبت به مردم ایران و سایر کشورها برای نسل جدید است.

حجت‌الاسلام محمودی خاطرنشان کرد: ترورها و جنایت‌های مُتوالی آمریکا و دست‌نشانده‌هایش در کشور ما و نقاط مختلف دنیا بر کسی پوشیده نیست و باید بطور مستمر افشا شود زیرا این جنایت‌ها قابل امحاء از حافظه تاریخ جهان نیست.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: هیچکدام از جنایت‌های آمریکا نتوانست در مسیر انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن وقفه ایجاد کند.

حجت‌الاسلام محمودی افزود: آمریکا در حالی ادعای حقوق بشر دارد که خودِ این کشور عضو هیچکدام از تشکل‌های حمایت از حقوق بشر در جهان نیست.

وی اهانت به کتاب الهی را نشانه استیصال و خباثت دشمن توصیف کرد و افزود: جسارت کنندگان به ساحت مقدس کتاب آسمانی، تیشه بر ریشه اخلاق و معنویت انسان‌ها می‌زنند و ما بصراحت این عمل ضد آزادی و ضد بشری را محکوم می کنیم.

خطیب جمعه اصفهان گفت: دیپلماسی قوی دولت سیزدهم بدنبال ایجاد رابطه با کشورهای اسلامی است اما دشمنان، وحدت دنیای اسلام را تاب نمی‌آورند و اقدامات پلید خود را در این زمینه انجام می‌دهند.

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما