شناسهٔ خبر: 61011994 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حاجی‌دلیگانی: مسلمانان باید هزینه اهانت به قرآن را برای مرتکبین آن افزایش دهند

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: مسلمانان باید با واکنش جدی خود هزینه قرآن سوزی را برای مرتکبین آن بالا ببرند تا از این پس کسی جرأت چنین جسارت و بی‌حرمتی را نداشته باشد.

صاحب‌خبر -

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به قرآن سوزی در سوئد گفت: مسلمانان باید با واکنش جدی خود هزینه این کار را برای مرتکبین آن بالا ببرند تا دیگر کسی جرات چنین بی‌حرمتی را نداشته باشد.

وی افزود: سازمان کنفرانس اسلامی باید نسبت به این بی‌حرمتی و بی‌احترامی به مقدسات مسلمانان واکنش جدی نشان دهد و دولت‌های مسلمان نیز باید نسبت به این مسئله ورود جدی داشته باشند.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار کرد: قرآن سوزی و بی‌احترامی به مقدسات مسلمانان در کشورهای اروپایی همچون سوئد نشان‌دهنده آن است که شعار حقوق بشر در این کشورها دروغی بیش نیست و حقوق بشر به عنوان ابزاری در دست آن‌ها برای پیش‌برد اهدافشان است.

حاجی دلیگانی در پایان خاطرنشان کرد: قرآن کتاب مقدس مسلمانان است و ‌ها و دولت‌های مسلمان نباید به راحتی از کنار این رفتار غیر انسانی در کشور سوئد عبور کنند همانطور که گفتم ما باید هزینه این رفتار غیر انسانی و ناپسند را برای مرتکبین آن بالا ببریم تا دیگر کسی جرات چنین اقدامی نداشته باشد.

پایان پیام/

نظر شما