شناسهٔ خبر: 61004557 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما:

هدف از توسعه شهرک‌های صهیونیستی تحمیل واقعیت‌های جدید است

جمعه التایه، کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی گفت: تل آویو تلاش می‌کند در مرحله آینده واقعیت‌های جدیدی بر فلسطینی‌ها تحمیل و تا جایی که می‌تواند مقدار بیشتری از سرزمین فلسطین را اشغال کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما؛ جمعه التایه، کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما گفت: شهرک سازی‌ها، اقدامات و جنایات شهرک نشین‌های رژیم صهیونسیتی به خصوص در مرحله اخیر در ترمسعیا، عوریف، حواره و دیگر روستا‌ها و شهرک‌های فلسطینی در چارچوب طرح‌های کابینه این رژیم برای تسلط بیشتر بر سرزمین فلسطین و تحمیل واقعیت‌های جدید در مرحله آینده انجام می‌شود.

<div id="video-display-embed-code_9823606"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3898654/9823606?width=600&height=350"></script></div>

وی افزود: رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند در مرحله آینده واقعیت‌های جدیدی بر تشکیلات خودگردان فلسطین و بر ملت این سرزمین تحمیل و تا جایی که می‌تواند مقدار بیشتری از سرزمین فلسطین را اشغال کند و به تسلط خود در بیاورد. 
این کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی تصریح کرد: بنا بر این جنایت‌های شهرک نشین‌های رژیم صهیونیستی با حمایت ارتش و موسسه امنیتی رژیم صهیونیستی انجام می‌شود. همچنین سران این رژیم به لحاظ سیاسی نیز از شهرک نشین‌ها حمایت می‌کنند چرا که توسعه شهرک‌ها و جنایت‌های آن‌ها اقدامات فی البداهه و فردی نیست بلکه با حمایت و پشتیبانی موسسات امنیتی، نظامی و سیاسی انجام می‌شود.
وی افزود: هدف از حملات اخیر فقط واکنش به اقدامات مقاومت در کرانه باختری نیست بلکه در چارچوب یک برنامه یکپارچه و طرح راهبردی انجام می‌شود که هدف از آن اخراج فلسطینی‌ها از این سرزمین و تسلط بیشتر بر سرزمین آن‌ها و تحمیل واقعیت‌های جدید بر ملت فلسطین است.

 

نظر شما