شناسهٔ خبر: 60996691 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ضرغامی به خانه "مطهری" رفت + تصاویر

وزیر میراث‌ فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در بازدید از خانه موزه شهید مطهری بر ضرورت تبدیل آن به مکانی برای نشر عقاید و تفکر نقادانه استاد تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از فریمان‌، سید عزت‌الله ضرغامی در ادامه سفر به شهرستان فریمان در خراسان رضوی در جریان بازدید از خانه موزه شهید مطهری اظهار داشت: بسیاری از چالش‌ها و بن‌بست‌های امروز به خاطر فقدان وجود تفکراتی مانند تفکر شهید مطهری است.

وی  ادامه داد: برخی گرفتاری‌های کنونی ما این است که امثال شهید مطهری نداریم باید تفکر شهید مطهری نشر و نمو داده شود.

ضرغامی با بیان این‌که خانه‌موزه استاد شهید مطهری به اینگونه مرکزی تبدیل خواهد شد، اظهار کرد: باید این موضوع در خانه شهید مطهری در اولویت قرار گیرد.

وزیر میراث‌ فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهید مطهری را شهید راه نقد دانست و گفت: اکنون نقد عالمانه وجود ندارد و به محض این که فردی صحبتی می‌کند او را وابسته به این طرف یا آن طرف می‌دانند.

وی با بیان این‌که استاد شهید مطهری به رشد جامعه حتی با اشتباه معتقد بود، افزود: وقتی جامعه دستوری شد دیگر رشد نمی‌کند، اکنون عده‌ای به دنبال ایمان دستوری‌اند و اگر استاد مطهری بود اجازه نمی‌داد که این گونه باشد.

ضرغامی تاکید کرد: خانه موزه شهید مطهری مکانی پر برکت است که می‌توان از این‌ خانه‌موزه بسیاری از دغدغه‌ها و حرف‌ها را بیان کرد.

انتهای پیام/282/.

نظر شما