شناسهٔ خبر: 60995088 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ترافیک سنگین جاده‌های مازندران در روز عید قربان

محور‌های مواصلاتی مازندران در هشتمین روز از تیرماه با ترافیک سنگین روبروست.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، براساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های مازندران، ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل شهرستانک تا نساء و محدوده‌های گچسر و تونل کندوان و ضمنا محور چالوس حدفاصل (میدان امیرکبیر تا شهرستانک) مسیر (رفت و برگشت) تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه تهران - شمال انجام می‌گردد.

 

همچنین در آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا انتهای آزادراه با ترافیک سنگین همراه است.

 

براساس این گزارش شاهد ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های گالری امام زاده هاشم، لاسم، آب اسک، شاهاندشت، وانا و بایجان هستیم.

همچنین تردد در محور فیروزکوه (رفت و برگشت) روان است.

ضمناً محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی می‌باشند.

مرکز مدیریت راه‌ها به مسافران توصیه کرد؛ با پرهیز از شتاب و سرعت غیرمجاز و استفاده از کمربند ایمنی، در صورت تردد به سمت شمال، از جاده سوادکوه استفاده کنند.


مسافران و رانندگان می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضع راهها، انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و اوضاع جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کنند و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.


مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضع راه‌های استان است.


مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که از طریق سه محور چالوس، هراز و سوادکوه به پایتخت، جاده کیاسر به استان سمنان، رامسر به استان گیلان و گلوگاه به استان گلستان متصل می‌شود.

نظر شما