شناسهٔ خبر: 60975455 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کشف ۳ تن مواد مخدر و دستگیری ۱۷۲ قاچاقچی در البرز

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ هزارو ۹۵۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سردار حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز، گفت : از مجموع مواد کشف شده  ۷۱۴کیلوگرم درداخل استان و ۲هزارو ۲۴۱ کیلوگرم طی عملیات مشترک با سایر استان‌های بوده است.

وی افزود: در این مدت ۱۷۲ قاچاقچی، یک هزارو ۹۷۶ توزیع و نگهدارنده مواد مخدر دستگیرشده و ۷۴۶ خودروی سبک و سنگین از قاچاقچیان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: همچنین طی این مدت سه هزار و ۱۶ معتاد متجاهر در استان البرز جمع آوری شده و به اردوگاه ماده ۱۶ معرفی شدند.

هداوند دربخش دیگری ازسخنان خود به طرح ویژه جمع آوری معتادان متجاهر اشاره کرد وافزود: طرح جمع آوری این معتادان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته و در صورت وجود ظرفیت‌های مناسب، پلیس آمادگی کامل برای جمع آوری آن‌ها در کم ترین زمان را دارد.

این مقام انتظامی افزود:  طرح جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر با جدیت در سال جاری نیز استمرار می‌یابد.

هداوند خاطرنشان کرد که یکی از اولویت‌های مهم پلیس البرز مبارزه قاطع و جدی با قاچاقچیان مواد مخدر بوده  و خانواده‌ها به عنوان عامل مهم در پیشگیری و کنترل معضل بزرگ مواد مخدر با مراقبت بیشتر از فرزندان خود هستند.

وی از مردم خواست در صورت هرگونه اطلاعات در خصوص عرضه و فروش مواد مخدر مراتب را  به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

وی با تاکید بر این موضوع که برای ریشه کن کردن معضل مواد مخدر نیاز به همکاری همه آحاد جامعه و مسؤولان است، گفت: نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت عمومی به ویژه سوداگران مرگ با جدیت برخورد می‌کند و اجازه نمی‌دهد که جامعه از سوی این افراد ناامن شود.

پایان پیام/

نظر شما