شناسهٔ خبر: 60964311 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران خبر داد

اورهال و ارتقاء ۴۲ رام قطار نسل اول متروی تهران تا ۱۴۰۵

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از بازگشت قطارهای DC با یک اورهال اساسی تحت عنوان DC پلاس به متروی پایتخت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، مسعود درستی با اشاره به حمایت های شهردار تهران برای بهره‌ور کردن این قطارهای قدیمی، تصریح کرد: نقشه راهی ترسیم شد که نه زیاد ایده آل و دور از دسترس باشد و نه آن‌قدر سطحی که نسبت به هزینه‌ای که می‌شود خروجی مطلوبی نداشته باشیم. بنابراین با تمهید مقدمات و برنامه ریزی‌های دقیق مقرر شد تا سال ۱۴۰۵ با تأمین بودجه در یک برنامه مستمر، اورهال و ارتقاء ۴۲ رام قطار نسل اول (DC) انجام شود تا این بخش از ناوگان مترو از وضعیت زمین گیری فعلی خارج شوند.

درستی افزود: از دی ماه سال گذشته کار به سرعت با طرح و بودجه بندی مشخص آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه ارتقاء و اورهال قطارهای قدیمی مترو در پروژه‌ای با نام DC پلاس انجام می‌شود و در حال حاضر بخشی از این کار آماده شده، خاطرنشان کرد: قطارها در این پروژه جدا از بحث تعمیرات و نوسازی قطعات، در بخش‌های مختلف فنی ارتقاء می‌یابند تا با بهره وری بالا وارد خطوط متروی تهران شوند.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، در رویداد امید و افتخار هفته آینده، با حضور شهردار تهران ناوگان اورهال شده در این پروژه بر روی ریل خواهد رفت.

انتهای پیام

نظر شما