شناسهٔ خبر: 60963660 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در سفر وزیر نیرو به فارس انجام گرفت؛

افتتاح طرح‌های آبرسانی در شهرستان داراب

با حضور وزیر نیرو و جمعی از مسئولان، عملیات اجرایی خط انتقال فاضلاب شهر داراب آغاز و ۳ حلقه چاه آب آشامیدنی به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، علی اکبر محرابیان در سفر به شهرستان داراب ضمن بازدید از مراحل اجرای تصفیه خانه فاضلاب شهر داراب با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی، کلنگ عملیات اجرایی خطوط انتقال فاضلاب شهر داراب به طول ۴ کیلومتر را به زمین زد.

عسکری نماینده شهرستان‌های داراب و زرین دشت گفت: با بهره برداری از این ۳ حلقه چاه بیش از ۷۰ لیتر برثانیه به ظرفیت آبرسانی این شهر افزوده شد.

وی تصریح کرد: از آبان ماه پارسال برای رفع مشکل بحران آب و تنش آبی عملیات اجرایی حفر ۸ حلقه چاه آب آشامیدنی در شهرستان داراب با اعتباری افزون بر ۲۰۰ میلیارد تومان آغاز شد که تاکنون ۷ حلقه از این چاه‌ها تجهیز و به مدار وصل شده اند و یک حلقه چاه نیز در آینده نزدیک وارد مدار می‌شود.

نماینده شهرستان‌های داراب و زرین دشت ادامه داد: عملیات اجرایی ۴ حلقه چاه دیگر نیز برای رفع مشکل کم آبی شهرستان داراب در دست اجراست.

عسکری نماینده مردم شهرستان‌های داراب و زرین دشت اظهار کرد: براساس برنامه ریزی‌ها خط انتقال طرح فاضلاب شهر داراب با اعتباری افزون بر ۴۰ میلیارد تومان اجرایی می‌شود و در هفته دولت امسال به بهره برداری برسد.

نظر شما