شناسهٔ خبر: 60959034 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ترافیک سنگین در محور شهریار – تهران

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: در محور شهریار – تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس ترافیک سنگین و در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل استاندارد تا پل کلاک و آزادراه کرج - قزوین حدفاصل مهرویلا تا گلشهر و محدوده حصارک، ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

صاحب‌خبر -

ترافیک سنگین در محور شهریار – تهرانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مهرداد برقی، وضعیت تردد در محور‌های برون‌شهری را اعلام کرد و گفت: در محور چالوس حدفاصل شهرستانک تا مرزن آباد، ترددروان است 
در محور چالوس حدفاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک مسیر رفت و برگشت تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از مسیر جایگزین آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود. 
برقی تردد در محور‌های هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت را روان اعلام کرد و گفت: محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.
وی خاطرنشان کرد:در محور شهریار – تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس ترافیک سنگین و در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل استاندارد تا پل کلاک و در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل مهرویلا تا گلشهر و محدوده حصارک ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.
به گفته برقی محور مسدود شریانی، محور گرمی – بیله سوار و محور مسدود غیرشریانی گیلانغرب – سومار است.
همچنین محور چالوس حدفاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از مسیر جایگزین آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.
شایان ذکر است محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود.

نظر شما