شناسهٔ خبر: 60947480 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات به صنعت کشاورزی کشور

رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی: ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در قالب تسهیلات امسال برای حمایت از تولید در صنعت کشاورزی اختصاص یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران؛ رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی از ساخت ادوات کشاورزی چلنگری تولید کننده نمونه کشور و ساخت کمباین در جویبار بازدید کرد.

رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی در حاشیه این بازدید ، گفت:۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار امسال در قالب تسهیلات برای حمایت از تولید صنعت کشاورزی مصوب شد که ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار برای ۶ ماه نخست امسال به استان‌ها ابلاغ شده است.


ذوالفقاری با اشاره به اینکه از سال ۹۰ واردات کمباین به کشور ممنوع شد، افزود:هم اکنون شرایط خوبی برای شرکت‌های داخلی تولید کمباین فراهم شده است به طوریکه ۹۰ درصد برداشت برنج در سطح کشور به صورت مکانیزه برداشت می‌شود.


او با بیان اینکه استان و شهرستان جویبار قابلیت خوبی در زمینه تولید ادوات کشاورزی دارد، گفت: هر یک از این واحد‌ها بتوانند از مرکز توسعه مکانیزاسیون تاییدیه استاندارد را اخذ کنند می‌توانند از حمایت‌های دولت در قالب تسهیلات بهره‌مند شوند.

نظر شما