شناسهٔ خبر: 60938209 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کمیته امداد در شهرهای خوزستان قربانگاه مرکزی ویژه عید قربان راه اندازی می‌کند

اهواز- یرنا- معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با اشاره به برپایی پایگاه‌های توزیع و ذبح دام زنده با نظارت اداره کل دامپزشکی استان در روز عید سعید قربان گفت: امسال برنامه‌ریزی شده در شهرهای خوزستان قربانگاه مرکزی توسط کمیته امداد برپا شود. 

صاحب‌خبر -

جمشید هاشمی فرد دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه امسال پایگاه ثابت و سیار ذبح و توزیع گوشت با نظارت اداره کل دامپزشکی استان در عید قربان راه‌اندازی می‌شود بیان‌کرد: ۴۰ قربانگاه توسط کمیته امداد استان و دفاتر شهرستانی و باقی قربانگاه‌ها توسط مراکز نیکوکاری فراهم شده که کار خرید و ذبح دام و جمع‌آوری نذورات مردمی را در عید قربان بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه خانوارهای نیازمند دریافت گوشت قربانی و جامعه هدف از قبل توسط دفاتر کمیته امداد مشخص شده‌اند اظهارکرد: نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به قربانگاه‌های تعیین شده، قربانی‌های خود را با قیمت مصوب تهیه و گوشت قربانی خود را از طریق دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار دهند.

هاشمی فرد با بیان اینکه سال گذشته ارزش نذوراتی که مردم خیر و نیکوکار خوزستان در عید قربان به کمیته امداد تحویل دادند، ۱۷۰ میلیارد ریال بود افزود: نذورات به صورت نقدی و تحویل دام زنده یا گوشت قربانی بوده که میان نیازمندان و مددجویان استان توزیع شد.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خوزستان بیان‌کرد: مردم نیکوکار و خیر می‌توانند علاوه بر قربانگاه‌ها و دفاتر کمیته امداد، از طریق کد دستوری #۰۶۱*۸۸۷۷*، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۵۷۵، کد QR و سایت www.emdad.ir نسبت به پرداخت نذورات خود اقدام کنند.

عید سعید قربان امسال روز پنجشنبه هشتم تیر ماه است.

۱۳۰ هزار خانواده معادل ۳۰۰ هزار نفر در خوزستان زیر پوشش کمیته امداد هستند.

نظر شما