شناسهٔ خبر: 60933850 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فروش دام زنده ویژه عید قربان در ۸۵۰ نقطه کشور

سرپرست سازمان دامپزشکی کشور گفت: در روز عید قربان ۸۵۰ جایگاه ثابت و ۹۶۶ اکیپ سیار آماده خدمت رسانی به شهروندان برای ذبح بهداشتی دام اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وحید صالحی با بیان اینکه این جایگاه‌ها با هماهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه، 450 اداره دامپزشکی در تهران و شهرستان‌های کشور آماده خدمت رسانی برای ذبح دام در روز عید قربان اند، افزود: این خدمت رسانی در تهران یک روز قبل از عید قربان یعنی چهارشنبه و در سایر شهر‌ها و شهرستان‌ها در روز پنجشنبه انجام می‌شود.

او گفت: حدود 850 جایگاه ثابت در سطح کشور در محل های تعیین شده با هماهنگی سازمان جهادکشاورزی، سازمان میادین شهرداری تهران و سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی اقدام به عرضه و ذبح بهداشتی دام زنده می‌کنند.

آقای صالحی گفت: 966 اکیپ سیار هم در کل کشور برای بازرسی و معاینه دام، آماده خدمت رسانی به شهروندانی اند که مایل به ذبح دام خود در محل هستند.

وی افزود: در روز عید قربان 1165 دامپزشک، 1627 بازرس بهداشتی گوشت و 605 ناظر شرعی دفتر ولی فقیه در سطح کشور حضور دارند.

سرپرست سازمان دامپزشکی کشور گفت: در تهران 21 جایگاه عرضه بهداشتی دام دایر است که از این تعداد 3 جایگاه در طول سال ثابت است، 13 جایگاه به صورت موقت برای روز عید قربان و 5 جایگاه هم مخصوص کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی است.

صالحی گفت: همه‌ی خدمات مربوط به بازرسی، معاینه و ذبح شرعی دام برای شهروندان در روز عید قربان رایگان است.

انتهای پیام/

نظر شما