شناسهٔ خبر: 60920659 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ابطال مجوز ۵ درصد نانوایی های استان قزوین به دلیل تخلفات مکرر

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری قزوین از ابطال مجوز ۵ درصد نانوایی های استان به دلیل تخلفات مکرر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی رحمانی ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان قزوین که در محل سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: تخلفات کم فروشی و... توسط نانوایان قزوینی موجب ابطال مجوز این واحد خواهد شد.

وی ادامه داد: در راستای تامین نان مورد نیاز مردم در وهله اول از نانوایان متخلف تعهد محضری گرفته می شود و سهمیه کاهش یافته آن ها (سهمیه قبلی) طبق تعهد به آن ها بازخواهد گشت.

معاون اقتصادی استاندار قزوین خاطر نشان کرد: در صورت تخلف مجدد توسط نانوایان قزوینی و احراز آن در سامانه نانینو، سهمیه نانوایان به طور کلی قطع و مجوز مربوطه باطل خواهد شد.

این مقام مسئول از صدور مجوز نانوایی در استان قزوین خبر داد و افزود: در جهت تامین نان مورد نیاز مردم مجوز نانوایی جدید صادر و سهمیه نانوایی های متخلف به نانوایان جدید اعطا خواهد شد.

رحمانی صدور مجوز جدید نانوایی در تاکستان را اصلی ترین دلیل عدم کمبود نان در این شهرستان دانست و گفت: در شهرستان تاکستان صدور مجوز جدید نانوایی به تعداد کافی صادر شده است و مردم در حوزه تامین نان در این شهرستان هیچ مشکلی ندارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری قزوین از سیاست های گذاری های جدید در حوزه نان در شهرستان بوئین زهرا خبر داد و اضافه کرد: به دلیل کمبود نانوایی در شهرستان بوئین زهرا تعداد سهمیه آرد نانوایی های این شهرستان ۲ برابر شده است ولی کماکان این شهرستان با کمبود نان مواجه است.

وی افزود: ۵ درصد از نانوایان قزوینی در گشت های بازرسی مشترک سازمان جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی و... به طور مکرر متخلف شناخته شدند و مجوز آن ها ابطال شد.

این مقام مسئول ضمن اشاره به تجربه ناموفق استان قزوین در اعطای آرد خام به روستائیان گفت: متاسفانه طرح اعطای آرد خام به روستائیان موفق نبوده و قرار بر اعطای آرد خام به نانوایان شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری قزوین یادآور شد: دسترسی بی دغدغه مردم به نان با کیفیت از اولویت های مجموعه مدیریتی استان است و در همین راستا مجوز ۵۰ واحد نانوایی جدید آزاد پز در استان قزوین صادر خواهد شد.

رحمانی در ادامه عنوان کرد: ۳۰ مجوز نانوایی آزاد پز در شهرستان قزوین و ۲۰ مجوز در سایر شهرستان ها به متقاضیان اعطا خواهد شد.

این مقام مسئول در پایان تاکید کرد: گشت های مشترک بازرسی از نانوایان استان قزوین به صورت مستمر انجام و در صورت تکرار تخلف مجوز نانوایی باطل و جهت پیگیری به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

پایان پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما