شناسهٔ خبر: 60915295 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

سریال Magnum P.I به صورت رسمی کنسل شد

منتظر ۱۰ اپیزود پایانی فصل پنجم باشید / Comingsoon

صاحب‌خبر -

در پی انتشار جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون متوجه شدیم ریبوت سریال Magnum P.I با عرضه‌ی بخش دومِ فصل پنجم در سال ۲۰۲۴ میلادی در شبکه NBC به پایان می‌رسد.

طبق گزارش اخیر رسانه ددلاین، شبکه ان‌بی‌سی تصمیم گرفته تا اپیزودهای بعدی این سریال را در دستور کار قرار ندهد و برای ۱۰ قسمت پایانی فصل پنجم «کمپین قابل‌توجهی» را راه‌اندازی کند.

سریال مگنوم پی.آی بر اساس سریالی به همین نام (پخش در بین سال‌های ۱۹۸۰ تا ۱۹۸۸ میلادی) باری دیگر در سال ۲۰۱۸ میلادی از طریق شبکه CBS راهی تلویزیون شد. جی هرناندس با بازی در نقش توماس مگنوم موفق به تجسم دوباره نقشی که تام سلک در دهه ۸۰ میلادی آن را ایفا کرده بود، شد.

سریال Magnum P.I به صورت رسمی کنسل شد - ویجیاتو سریال Magnum P.I به صورت رسمی کنسل شد - ویجیاتو

سال ۲۰۲۲ بود که به دلیل عدم توافق یونیورسال و سی‌بی‌اس این سریال پس از پخش ۴ فصل لغو شد و اندکی بعد NBC آن را برای فصل پنجم احیا کرد؛ فصل جدیدی که در طول ۲۰ قسمت و برای پخش در طول دو نیم‌فصل برنامه‌ریزی شده بود.

۱۰ قسمت ابتدایی فصل پنجم سریال Magnum P.I در بین فوریه تا آوریل ۲۰۲۳ راهی تلویزیون شد و نیم‌فصل دوم آن برای پخش در تابستان ۲۰۲۴ آماده می‌شود. البته که گزارش ددلاین فاش داشت، بسته به تاثیر اعتصاب انجمن نویسندگان آمریکا ممکن است این اپیزودها کمی زودتر منتشر شوند.

ویجی‌کست: عملکرد پلی استیشن و ایکس باکس در مراسم‌های این ماه

ویجی کست ویجی کست Comingsoon

برچسب‌ها:

نظر شما