شناسهٔ خبر: 60902944 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خراسان جنوبی

ترویج مصرف مواد مخدر و منفعل کردن جوانان مهمترین راهبرد ِدشمنان

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت : ترویج مصرف مواد مخدر و منفعل کردن جوانان مهمترین راهبرد ِ دشمنان برای ضربه زدن به کشور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، آیت الله عبادی در دیدار جمعی از اعضای شورای هماهنگی مبارزه با موادترویج مصرف مواد مخدر و منفعل کردن جوانان مهمترین راهبرد ِدشمنان مخدر استان که به مناسبت ِ بزرگداشت ِ هفته‌ی مبارزه با مواد‌ مخدر برگزار شد افزود : غرب ترویج دهنده‌ی اصلی مصرف مواد مخدر در دنیا است به طوری که به شیوه‌های مختلف تبلیغاتی و دسترسی آسان جوانان به مواد مخدر تلاش می‌کند زیرساخت ِ کشور‌ها را خراب   و مردم را از استقلال کشورهایشان باز دارد.

وی گفت : در شرایطی که مواد مخدر ،فحشا، مُنکَرات، قتل و غارت، تخریب کشورها وََ آوارگی‌های مردم همه محصول ِ وحشی گری اروپا در دنیا است که باید نیرو‌های نظامی و انتظامی هشدار‌های ِلازم و پیامد‌های اینگونه جنایات را برای نسل ِ جوان و نوجوان  به خوبی  بیان کنند.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی نیز  در این دیدار با اشاره به آمار کشفیات مواد مخدر از ابتدای سال در استان گفت: ۸ تن و ۳۰۰ کیلوگرم کشفیات مواد مخدر داشتیم که ۱۹ درصد کاهش کشفیات را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد. 
 
حسنی مقدم افزود : در استان ۸۹ مرکز درمانی داریم که 17 هزار 350 نفر در این مراکز تحت درمان هستند.
 
 وی گفت: در سال گذشته ۸۸۹ معتاد متجاهر را جمع آوری کردیم و طبق قانون برای مهارت آموزی آنان گام هایی را برداشتیم.
 
دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی افزود : به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر با همکاری سه استان، بزرگترین محموله کشف شده مواد مخدر به مقدار ۶۴ تن روز دوشنبه در استان امحا می شود . 

نظر شما