شناسهٔ خبر: 60898162 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

سازمان سنجش:

داوطلبان در دام تماس‌های تلفنی برخی موسسات کنکوری نیفتند

سازمان سنجش آموزش کشور به همه داوطلبان توصیه می‌کند در مواجهه با تبلیغات برخی موسسات کنکوری جهت مشاوره و راهنمایی توجه کافی داشته و فریب القاب و عناوین مرتبط با عنوان این سازمان را نخورند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، برخی از موسسات و آموزشگاه‌های کنکور با نزدیک شدن به زمان برگزاری آزمون سراسری اقدام به ارسال و یا تبلیغ شماره تلفن‌هایی جهت ارائه راهنمایی و مشاوره به داوطلبان و خانواده‌های آنان کرده و خود را از طرف سازمان سنجش و یا وابسته به سازمان سنجش معرفی می‌کنند و پس از تماس داوطلبان و یا خانواده‌ها با این مؤسسات مبلغ زیادی بابت این تماس‌ها در صورتحساب تلفن آن‌ها درج می‌شود. 

به داوطلبان تاکید می‌شود؛ تنها شماره تلفن جهت پاسخگویی و راهنمایی به داوطلبان و خانواده‌های گرامی آنان در مورد آزمون‌های سراسری شماره تلفن ۴۲۱۶۳_۰۲۱ و سامانه پاسخگویی سازمان به آدرس https://request.sanjesh.org بوده و هیچ شماره تلفن دیگری جهت ارائه راهنمایی و مشاوره به داوطلبان مورد تأیید این سازمان نیست.

سازمان سنجش آموزش کشور به همه داوطلبان توصیه می‌کند در مواجهه با اینگونه تبلیغات توجه و دقت کافی داشته و فریب القاب و عناوین مرتبط با عنوان این سازمان را نخورند.

انتهای پیام/

نظر شما