شناسهٔ خبر: 6089686 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

دشمنانی که قصد نزدیک شدن به مرزهای ایران را داشته باشند مورد هدف قرار می دهیم

تهران- ایرنا- فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه یگان موشکی نیروی زمینی دستان بلند این نیرو است، اظهار داشت: هر دشمنی که قصد نزدیک شدن به مرزهای ایران را داشته باشد مورد هدف قرار می دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در حاشیه مراسم ضیافت افطاری خلبانان هوانیروز در جمع خبرنگاران، گفت: یگان موشکی نیروی زمینی ارتش از توان و ظرفیت بسیار خوبی برخوردار است.

وی افزود: موشک های ما از لحاظ برد و قدرت تخریب تقویت شده اند و توان آنها ارتقا پیدا کرده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اعلام کرد: این موشک ها در رزمایش اخیر نیروی زمینی ارتش مورد آزمایش قرار گرفته اند.

رزمایش بیت المقدس ارتش ابتدای خرداد ماه سال جاری در استان های اصفهان و کرمانشاه برگزار شد که بخش عمده ای از آن به صورت موشکی بود.

امیر پوردستان همچنین در ضیافت افطاری خلبانان هوانیروز، تصریح کرد: سربازان جمهوری اسلامی ایران، سربازان اسلام هستند و به هیچ کشوری تعرض نمی کنند.

وی افزود: ما برای رسیدن به هدف از هر وسیله ای استفاده نمی کنیم، به عنوان مثال در دوران دفاع مقدس ما از سلاح کشتار جمعی استفاده نکردیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش، ولایتمداری و مردمی بودن را از ویژگی های نیروهای مسلح ایران خواند و گفت: نیروهای مسلح ما به هیچ قدرت غربی و شرقی وابستگی ندارند.

پوردستان در ادامه به بحث تحریم ها اشاره کرد و افزود: تحریم ها نه تنها نیروی مسلح ما را مایوس نکرد بلکه اراده آنها را نیز افزایش داد و به کمک توانایی نیروهای مسلح ما امروز می توانیم با اقتدار از مرزهای ایران اسلامی دفاع کنیم.

وی با اشاره به رشادت های هوانیروز پس از پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: هوانیروز یک یگان استراتژیک است که می تواند بسیار موثر باشد.

شبد**9303**1953** 3404

نظر شما