شناسهٔ خبر: 60883880 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اجرای طرح امنیت محله محور در ساری

فرمانده انتظامی مازندران از اجرای طرح ارتقای امنیت محله محور با رویکرد مردمی و اجتماعی در شهرستان ساری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مازندران،فرمانده انتظامی مازندران در حاشیه بازدید از نمایشگاه کشفیات طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور گفت: این طرح با رویکرد مردمی و اجتماعی در حوزه‌های مختلف ماموریتی از جمله ترافیکی، انتظامی و امنیتی اجرایی شد.


سردار حسن مفخمی شهرستانی افزود: ۱۲۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق از جمله ۲۵ تن چوب جنگلی قاچاق، لوازم آرایشی، احشام و سیگار قاچاق از ۱۰ متهم به قاچاق کالا کشف و ضبط شد.


او از کشف ۴۷ فقره انواع سرقت، ۱۳ دستگاه موتورسیکلت مسروقه، ۲۸ کیلوگرم انواع موادمخدر در این طرح خبر داد و گفت: در حوزه پلیس راهور ۶۶ دستگاه وسیله نقلیه متخلف اعم از موتورسیکلت و خودرو توقیف شد و بیش از ۹ هزار فقره تخلف ثبت شد.


فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به کارگیری ۱۶۲ تیم عملیاتی از شناسایی و دستگیری ۵۶۸ متهم در حوزه‌های مختلف سرقت، قاچاق کالا، مواد مخدر و افرادی که دارای حکم قضایی جلب بودند، خبر داد و افزود: ارزش ریالی کل کشفیات ۱۵۱ میلیارد ریال بوده است.


سردار مفخمی با اشاره به بازدید ۱۳۶ واحد صنفی طی ۴۸ ساعت گذشته از سوی پلیس نظارت بر اماکن عمومی، گفت: به ۱۵ واحد صنفی به علت عدم رعایت قوانین و مقررات تذکر داده شد و ۲۰ واحد صنفی متخلف پلمب شده اند.

بهرامی گزارش می‌دهد

<div id="video-display-embed-code_9798024"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3891942/9798024?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما