شناسهٔ خبر: 60882436 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

تعداد کشته شدگان نقص فنی تریلر در یاسوج به پنج نفر رسید/ ۲۵ خودرو دچار خسارت شده‌اند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از افزایش تعداد کشته شدگان سانحه تریلر در محدوده پلیس راه یاسوج _ شیراز خبرداد و اظهار داشت: در تصادف زنجیره‌ای صبح امروز که در محدوده پلیس راه شیراز - یاسوج اتفاق افتاد پنج نفر فوت و ۲۲ نفر بشدت مصدوم که همگی به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقل شدند.

صاحب‌خبر -

"سعید جاودان سیرت" در گفت‌ و گو با ایلنا از یاسوج گفت: در این تصادف زنجیره‌ای، آمبولانس‌های اورژانس، هلال احمر و اتوبوس آمبولانس اورژانس در سریعترین زمان ممکن حضور و مصدومین حادثه را به بیمارستان شهید جلیل منتقل کردند.

وی با بیان اینکه، در ساعت ۱۰ و ۴۹ دقیقه امروز دوم تیرماه حادثه زیرگرفتن چندین خودرو بدلیل نقص فنی یکدستگاه تریلر در نزدیکی پلیس راه یاسوج _ شیراز به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ یاسوج گزارش شد، خاطرنشان کرد: بلافاصله پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ شماره پنج، چهار، سه،۲ شهرک صنعتی، مادوان، اتوبوس آمبولانس، کُد پشتیبان ، هلال احمر و آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: چهار نفر از این افراد در صحنه تصادف فوت کردند و یک نفر هم در بیمارستان فوت و حال برخی از مصدومین وخیم است.

جاودان سیرت افزود: مراحل درمان مصدومین بخوبی در حال انجام است و مردم اطلاعات را از منابع رسمی دریافت کنند.

وی با اشاره به چگونگی این تصادف مرگبار، یادآور شد: ۲۵ خودرو در محل حادثه به شدت دچار خسارت شده‌اند.

نظر شما