شناسهٔ خبر: 60878890 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برخورد اتوبوس با گاردریل در اتوبان تهران - قم به مرگ ۲ سرنشین منجر شد

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، گفت: به دلیل برخورد اتوبوس مسافری به گاردریل های اتوبان تهران - قم که صبح امروز اتفاق افتاد، ۲ نفر جان خود را از دست دادند.

صاحب‌خبر -

جلال ملکی روز جمعه به ایرنا، گفت:حادثه در ساعت ۵:۲۸ دقیقه صبح امروز و در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران - قم (یک کیلومتر مانده به عوارضی) به سازمان آتش نشانی اعلام شد.

وی با بیان اینکه ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند، اظهار داشت: با حضور عوامل آتش نشانی در محل حادثه، مشخص شد که یک اتوبوس بین شهری با بیش از ۲۰ نفر مسافر که از شهر یزد عازم تهران بود، بنا به دلایلی از مسیر خارج و با بلوک های نیوجرسی حاشیه بزرگراه برخورد کرده است.

ملکی ادامه داد: بر اثر این برخورد و حرکت اتوبوس در کنار نیوجرسی شیشه های جلو و کنار اتوبوس شکسته می شود و تعدادی از مسافران دچار سانحه شدند اما با حضور به موقع عوامل راهور، هلال احمر و اورژانس همه مسافران قبل از رسیدن آتش نشانان از خودرو پیاده و خارج شده بودند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در حال حاضر عملیات آتش نشانان به پایان رسیده و محل تحویل عوامل پلیس راهور شده است.

سرپرست اورژانس استان تهران نیز شمار مصدومین این حادثه را ۱۹ نفر اعلام کرد.

به گفته محمداسماعیل توکلی، مصدومین با ۶ دستگاه آمبولانس به بیمارستان های هفتم تیر و بهارلو منتقل شدند.

نظر شما