شناسهٔ خبر: 60875041 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

جنگ میلیاردهای تکنولوژی؛ زاکربرگ، ایلان ماسک را به مبارزه در قفس دعوت کرد

صاحب‌خبر -

ظاهرا دعوای چهره‌های سرشناس دنیای تکنولوژی پایانی ندارد و حالا در قسمت جدید این درگیری، نوبت به مارک زاکربرگ رسیده تا ایلان ماسک را به یک مبارزه درون قفس دعوت کند. باید ببینیم ماسک چه واکنشی به این درخواست نشان خواهد داد.

ایلان ماسک در سال‌های اخیر حداقل یک بار با اکثر چهره‌های بزرگ دنیای تکنولوژی درگیری لفظی داشته و گاهی هم آن‌ها را به مبارزه‌های فیزیکی دعوت کرده است. یکی از کسانی که ایلان ماسک خواهان مبارزه با او در قفس بوده، مارک زاکربرگ است که حالا در کمال تعجب، درخواست مبارزه را قبول کرده است. حالا باید منتظر مبارزه قرن دنیای تکنولوژی میان ایلان ماسک و مارک زاکربرگ باشیم.

پس از اینکه ایلان ماسک به تازگی توییتی زد که برای مبارزه در قفس با زاکربرگ آماده است، مدیر عامل متا با انتشار تصویری از توییت ماسک، اعلام کرد که «مکان {مبارزه} را برایم بفرست.» شاید در نگاه اول این موضوع بیشتر شبیه یک شوخی باشد اما واقعیت این است که مارک زاکربرگ کاملا جدی بوده و حالا توپ در زمین ایلان ماسک است و باید ببینیم او چه تصمیمی می‌گیرد.

مبارزه ایلان ماسک و زاکربرگ مبارزه ایلان ماسک و زاکربرگ

با وجود تایید زاکربرگ، رسانه‌ها حرف او را باور نکردند اما سخنگوی شرکت متا، ایسکا ساریک هم اعلام کرده که این ماجرا واقعی است. پس باید در آینده‌ای نزدیک، منتظر این نبرد جالب باشیم. ایلان ماسک هم ظاهرا مبارزه را تایید کرده و در توییتی در پاسخ به زاکربرگ اعلام کرده است که مکان مبارزه در اکتاگون لاس وگاس خواهد بود.

ایلان ماسک حتی اعلام کرده که یک فن جذاب به نام والروس دارد. این فن به این صورت است که او روی رقیبش می‌خوابد و هیچ کار دیگری انجام نمی‌دهد!

ماجرای مبارزه ایلان ماسک و مارک زاکربرگ دقیقا چیست؟

پس از این که ایلان ماسک صاحب توییتر شد، رقابت او با مارک زاکربرگ بالا گرفت. او در توییتر با شوخی‌ها و توییت‌هایی که کمی توهین‌آمیز بودند، مارک را تحریک می‌کرد. مارک زاکربرگ هم گاهی پاسخ ایلان را می‌داد. ایلان ماسک هم در نهایت میخ آخر را به تابوت این درگیری‌های لفظی زد و گفت در یک مبارزه واقعی در قفس منتظر رقیبش خواهد بود.

چه کسی پیروز این نبرد خواهد بود؟

شاید این نبرد برای گیک‌ها جذاب باشد اما از نظر ورزشی، احتمالا یکی از بی‌ارزش‌ترین مبارزات تاریخ لقب بگیرد. در این مبارزه یک پیرمرد ۵۱ ساله پولدار به جنگ یک خوره تکنولوژی می‌رود که از نظر فیزیکی شبیه یک نوجوان است. هر چند سن ایلان ماسک برای چنین فعالیت‌هایی بالا به نظر می‌رسد اما او اعلام کرده زمانی که در آفریقای جنوبی بزرگ می‌شده، در مبارزات خیابانی شرکت داشته است. همچنین او از نظر وزنی و فیزیکی بزرگ‌تر از زاکربرگ است و این موضوع هم می‌تواند به شرایط او در این مبارزه کمک کند.

با این که این مبارزه می‌تواند درآمد زیادی به جیب این دو چهره شناخته شده بزند اما ممکن است تمام این صحبت‌ها، ادامه دعوای مجازی این دو نفر باشد و هیچ وقت شاهد این مبارزه عجیب اما جالب نباشیم.

نظر شما درباره مبارزه ایلان ماسک و مارک زاکربرگ در قفس چیست؟ چه کسی می‌تواند پیروز این میدان باشد؟ در بخش نظرات با خانواده گجت نیوز همراه شوید و درباره این مبارزه صحبت کنید!

نظر شما