شناسهٔ خبر: 60861705 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

طرح‌های محله‌محور براساس دغدغه‌های مردم عملیاتی می‌شود

روزنامه جوان

صاحب‌خبر -

فرمانده فراجا با بیان اینکه طرح امنیت محله‌محور با هدف رفع دغدغه مردم هر محله اجرا می‌شود، گفت: همکاران من موظف هستند دغدغه‌های انتظامی مردم هر محله را شناسایی کنند و روی آن دغدغه عملیات انجام دهند.
سردار احمدرضا رادان در حاشیه مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید انتظامی استان اصفهان به خبرنگاران گفت: قطع به یقین اقداماتی که از جنس مردم باشد در محلات مختلف با عنوان امنیت محله‌محور در فراجا شکل می‌گیرد و همکاران من موظف هستند دغدغه‌های مردم در هر محله را از زبان مردم شناسایی و برآورد کنند و روی آن دغدغه عملیات انجام دهند، به‌گونه‌ای‌که مردم احساس کنند در محله‌شان چیزی که نگرانش بودند با عملیات پلیس رفع شده است.
سردار رادان با بیان اینکه در امتداد آن طرح‌های مختلف دیگری هم به اجرا گذاشته خواهد شد، گفت: مالخر‌های اموال مسروقه نباید در آرامش کامل، رواج سرقت در جامعه را رقم بزنند و در این زمینه اقدامات اساسی در حال انجام است و این اقدامات همچنان ادامه خواهد داشت.
فرمانده کل انتظامی کشور در پاسخ به سؤالی درباره اینکه فراجا چه اقداماتی برای سهولت عبور و مرور زائران اربعین پیش‌بینی کرده است، اظهار داشت: آنچه در حوزه انتظامی متصور است، یعنی در حوزه تهیه گذرنامه و حوزه تردد به سمت نشانگاه‌هایی که زائران باید خارج شوند و مسیر کربلا را طی کنند و در حوزه صفر مرز که باید گذرنامه آن‌ها مهر شود، همکاران ما تلاش می‌کنند کمترین ایستایی زائران را داشته باشیم. در این خصوص هم چند جلسه با طرف عراقی داشتیم که آن‌ها هم قول‌هایی دادند که امیدواریم این قول‌ها عملی شود.
رادان چند توصیه نیز به زائران اربعین حسینی کرد و گفت: از زائران عزیز تقاضا دارم که اخذ گذرنامه خود را به روز‌ها و ساعات پایانی نیندازند و حرکت و سفر خود را به روز‌های نزدیک اربعین موکول نکنند.
در این مراسم از تلاش‌های سردار میرحیدری تقدیر و سردار حمید علی نقیان‌پور به عنوان فرمانده جدید استان اصفهان معرفی شد.

نظر شما