شناسهٔ خبر: 60847987 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

فک علیرضا بیرانوند شکست ؛ دوری چندماهه علی بیرو از میادین

صاحب‌خبر -

فک علیرضا بیرانوند شکست تا بار دیگر برخود گلر تیم ملی با بازیکن خودی همچون جام جهانی قطر برای او گران تمام شود و حالا بیرو چندماهی را باید خانه‌نشین شود.

به گزارش انصاف ورزشی، دیدار تیم ملی ایران برابر ازبکستان در فینال جام کافا که با قهرمانی یوزها به پایان رسید برخلاف انتظار دیداری پرحادثه و جنجالی از کار درآمد.

از برخورد شدید دقیقه پنج بیرانوند با عزت اللهی تا اخراج کنعانی زادگان و درگیری‌های انتهای بازی اما برخورد شدید گلر شماره یک تیم ملی با بازیکن خودی و خروج او از زمین همچون دیدار با انگلیس در جام جهانی این بار بسیار گران‌تر برای او تمام شد؛ چراکه فک بیرانوند دچار شکستگی شد و این بازیکن باید فک خود را به تیغ جراحان بسپارد.

این اتفاق شاید از سویی موجب شود بیرانوند قید جدایی از پرسپولیس را بزند و در این تیم ماندنی شود اما از سوی دیگر با توجه به دوران نقاهت دو تا سه ماهه او و همچنین رسیدنش به مرز آمادگی، احتمالا یحیی باید بدون بیرانوند چندین هفته از نیم فصل اول را پشت سر بگذارد که همین موضوع لزوم خرید یک جانشین مطمئن در دروازه سرخ‌ها را قطعی می‌کند.

فک علیرضا بیرانوند شکست ؛ دوری چندماهه علی بیرو از میادین فک علیرضا بیرانوند شکست ؛ دوری چندماهه علی بیرو از میادین

اما بیرانوند در خصوص شکستگی فک خود در صفحه شخصی‌اش نوشت:

«تقدیر من این بود که دوباره در قالب پیراهن مقدس تیم ملی مصدوم بشم و چاره‌ای جز پذیرش چیزی که برای من مقدر شده وجود نداره. دوست داشتم تا پایان بازی در کنار تیم باشم و با هم جشن قهرمانی بگیریم ولی نشد. متاسفانه فکم شکست و درد زیادی را تحمل می‌کنم. بعد از بازگشت هم باید جراحی انجام بدم. ممنون از همه کسانی که پیگیر وضعیت من بودند؛ به خصوص همبازیان، اعضای کادرفنی و پزشکی تیم ملی».

فک علیرضا بیرانوند شکست ؛ دوری چندماهه علی بیرو از میادین فک علیرضا بیرانوند شکست ؛ دوری چندماهه علی بیرو از میادین

انتهای پیام

نظر شما