شناسهٔ خبر: 60835400 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

لیگ ملت های والیبال 2023 ؛ ایران 3 _ آلمان 0، شاگردان عطایی هفته دوم را توفانی آغاز کردند

صاحب‌خبر -

تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار خود در هفته دوم لیگ ملت های والیبال 2023 موفق شد تا با ارائه نمایشی برتر آلمان را در 3 ست پیاپی شکست دهد.

به گزارش انصاف ورزشی، تیم ملی ایران که در هفته اول مسابقات لیگ ملت‌های والیبال 2023 تنها 1 برد در برابر چین بدست آورد و سه بازی خود برابر لهستان، ژاپن و اسلوونی را باشکست پشت سر گذاشته بود هفته دوم در روتردام هلند را توفانی آغاز کرد.

شاگردان عطایی که در بازی امروز در دفاع روی تور و زدن سرویس های سهمگین بسیار خوب عمل کردند، راهی برای تیم ملی آلمان به جز پذیرش شکست باقی نگذاشتند.

در جدال امروز امین اسماعیل نژاد، پوریا حسین خان زاده، مرتضی شریفی و البته کاپیتان سید محمد موسوی بازی بسیار تماشایی و بی نقصی را به نمایش گذاشتند.

ست اول و دوم این بازی صحنه رقابت تنگاتنگ دو تیم بود که در امتیازهای پایانی به نفع سروقامتان ایرانی به پایان رسید اما در ست سوم والیبالیست‌های ایران اجازه نفس کشیدن به شاگردان وینیارسکی ندادند و بازی را با 9 اختلاف به اتمام رساندند.

ایران با این برتری حالا با 2 برد و 3 باخت و کسب 7 امتیاز موقتا به رتبه هشتم جدول صعود کرده است هرچند که در زمان تنظیم این گزارش تنها دو تیم ایران و آلمان 5 بازی کامل خود را پشت سر گذاشته‌اند و نتیجتا تا پایان امشب جدول بارها دستخوش تغییر خواهد شد.

هفته دوم لیگ ملت های والیبال 2023

ایران 3 _ آلمان 0

ست اول: ایران 25 _ آلمان 23

ست دوم: ایران 26 _ آلمان 24

ست سوم: ایران 25 _ آلمان 16

روتردام هلند 30 خرداد 1402

لیگ ملت های والیبال 2023 ؛ ایران 3 _ آلمان 0، شاگردان عطایی هفته دوم را توفانی آغاز کردند لیگ ملت های والیبال 2023 ؛ ایران 3 _ آلمان 0، شاگردان عطایی هفته دوم را توفانی آغاز کردند

تیم ملی ایران فردا از ساعت 14:30 در دومین دیدار خود در هفته دوم به مصاف تیم ملی والیبال ایتالیا خواهد رفت.

انتهای پیام

نظر شما