شناسهٔ خبر: 60845644 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

عجیب، اما واقعی؛ خمز در آستانه جدایی از تراکتور + عکس

مربی تیم فوتبال تراکتور در آستانه جدایی از سرخ‌پوشان تبریزی و بازگشت به کشورش قرار دارد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - در حالی‌که فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران شروع شده و تنها چند روز دیگر قرار است تیم‌ها تمرینات آماده‌سازی پیش فصل را آغاز کنند، اخبار خوبی از اردوگاه سرخ‌پوشان تبریزی به گوش نمی‌رسد.

بعد از جدایی قربان بردیف از تراکتور مسئولان این باشگاه به سراغ پاکو خمز اسپانیایی رفتند و این مربی ۵۲ ساله ۱۵ آذرماه هدایت سرخ‌پوشان تبریزی را بر عهده گرفت و در حدوداً ۶ - ۷ ماهی که روی نیمکت تراکتور نشست عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت به طوری که با قرار گرفتن در رتبه چهارم لیگ برتر سهمیه حضور در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را برای این تیم به ارمغان آورد تا طرفین برای ادامه همکاری در فصل پیش رو هم امیدوار شوند، اما انتشار برخی شایعات در فضای مجازی باعث نگرانی هواداران تبریزی شده است.

قبل از پایان رقابت‌های لیگ بیست‌ودوم، باشگاه تراکتور قرارداد خمز را برای ۳ سال دیگر تمدید کرد، اما طی روزهای اخیر شایعات پیرامون پیشنهادات همکاری خمز از اسپانیا بیش از قبل شده به طوری که روزنامه معتبر «مارکا» در خبری جنجالی مدعی شده که قرارداد این مربی اسپانیایی با تراکتور در ماه جولای بند فسخ دارد.

عجیب، اما واقعی؛ خمز در آستانه جدایی از تراکتور + عکس

مارکا در این گزارش آورده است: «‌سوریانو به دنبال مربی‌ای است که با ایده‌هایش برای دپورتیوو هماهنگ باشد. پاکو خمز، فرناندو سوریانو را به خوبی می‌شناسد. سوریانو با او قرارداد امضا کرد تا جایگزین کارسدو در ایبیزا شود و قبل از آن در رئال ساراگوسا هم تیمی بودند. اما سوریانو هم پاکو را خوب می‌شناسد. او می‌داند که خمز مربی‌ای است که باشگاه و شهر را می‌شناسد (او با خانواده اش در کورونیا زندگی می‌کند).»

اما مهم‌ترین قسمت گزارش مارکا مربوط به قرارداد پاکو خمز با تراکتور است جایی که عنوان شده قرارداد سرمربی اسپانیایی تراکتور تنها سد راه دپورتیوو لاکرونیا محسوب می‌شود که تا ۲۰۲۶ اعتبار دارد، ولی بند فسخی برای وی تا ماه جولای (تقریبا زمان شروع لیگ برتر) تعبیه شده است.

انتهای پیام/

نظر شما