شناسهٔ خبر: 60838336 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خراسان جنوبی

شناسایی ۷۰ مکان دولتی برای برگزاری مراسم ازدواج

خبرگزاری صدا و سیما

۷۰ مکان و مرکز فرهنگی تاکنون با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری مراسم ازدواج جوانان احصا شده که بعد از رفع نواقص در سایت فرمانداری‌ها معرفی می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان در نشست خبری به مناسبت هفته ازدواج، با اشاره به مصوبه جلسه شورایشناسایی ۷۰ مکان دولتی برای برگزاری مراسم ازدواج عالی جوانان مبنی بر برگزاری مراسم ازدواج زوجین در مراکز فرهنگی و آموزشی دولتی در سراسر کشور گفت: بر این اساس نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی مکلف شدند حداقل ۲۰ درصد از ظرفیت تمامی مراکز رفاهی خود از قبیل سالن‌های مراکز فرهنگی، هنری، فرهنگسرا‌ها و تالار‌ها را برای برگزاری جشن ازدواج به کمیته سامان ازدواج شهرستان‌ها معرفی کنند.


محسن قطبی با بیان اینکه در آینده نزدک مرکز فعال انتخاب همسر در خراسان جنوبی راه‌اندازی می‌شود افزود: تاکنون ۵۰ مرکز فعال انتخاب همسر در کشور راه‌اندازی شده است.


وی تعداد کارمندان مجرد در استان را ۲ تا سه هزار نفر برآورد کرد و گفت: نبود فرهنگسازی و توجه به مطالبی که از سوی دشمن در فضای مجازی ارائه می‌شود توجه به امر ازدواج را کمرنگ کرده است.

نظر شما