شناسهٔ خبر: 60824964 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در سایه ترس از مقاومت؛ ارتش اسرائیل مانور خود در مرز غزه را آغاز کرد

تهران - ایرنا- در سایه ترس رژیم صهیونیستی از مقاومت در غزه و برای سرپوش گذاشتن بر ناکامی نظامیان صهیونیست در  نبرد روز گذشته با مبارزان فلسطینی در اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن، ارتش صهیونیستی امروز سه شنبه مانور خود در مرز سرزمین های اشغالی با نوار غزه را آغاز کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، گروههای مقاومت فلسطین در نوار غزه تاکنون در چندین دور نبرد سنگین با ارتش رژیم صهیونیستی، شهرها و شهرک های صهیونیست نشین در سرزمین های اشغالی را با موشک های خود هدف قرار داده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی از ترس اصابت موشک های «کورنت» مبارزان فلسطینی از نوار غزه به خودروهای صهیونیست ها در شهرک های صهیونیست نشین اطراف این منطقه، مجبور شده است تا دور آنها را دیوار کشی بتونی کند.

امروز ارتش رژیم صهیونیستی درحالی دست به مانور نظامی در اطراف نوار غزه زده است که از روز گذشته محافل امنیتی و نظامی صهیونیستی در شوک مبارزه سنگین نیروهای مقاومت با نظامیان صهیونیست در اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری به سرمی برند.

دیروز مبارزان فلسطینی با نیروهای رژیم صهیونیستی که به اردوگاه جنین یورش برده بودند، به شدت درگیر شده و دهها بمب در مسیر خودروهای نظامی و زرهی آنها منفجر کردند.

در این عملیات، هفت نظامی صهیونیست زخمی و دستکم هفت خودروی نظامی صهیونیستها منهدم شده و از کار افتادند و ارتش رژیم صهیونیستی برای بیرون کشیدن نظامیان صهیونیست از محاصره در اردوگاه جنین برای اولین بار از سال ۲۰۰۲ میلادی متوسل به استفاده از بالگردهای آپاچی و هدف قرار دادن اردوگاه با آنها شد.

محافل امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی بمب های استفاده شده را نظیر بمب هایی دانستند که در جنوب لبنان توسط حزب الله و نیروهای مقاومت در غزه علیه نظامیان صهیونیست استفاده شده است.

به گفته شبکه هفتم رژیم صهیونیستی، مانور نظامی ارتش اسرائیل در مرز با نوار غزه امروز سه شنبه آغاز و تا فردا شب ادامه خواهد یافت.

این شبکه به نقل از یک سخنگوی نظامی رژیم اسرائیل مدعی شده است که این مانور، یک مانور از پیش برنامه ریزی شده به عنوان بخشی از برنامه سالیانه بوده است.

نظر شما