شناسهٔ خبر: 60818905 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

حجت‌الاسلام رستمی مطرح کرد:

دانشگاه جامع انقلاب اسلامی باید نقشی متفاوت از سایر دانشگاه‌ها ایفا کند

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در دیدار با حسین قدیانی، ریاست دانشگاه، گفت: دانشگاه جامع انقلاب اسلامی باید متفاوت و متمایز نسبت به دیگر دانشگاه‌های کشور ایفای نقش کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها امروز 29 خرداد ضمن حضور در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی با حسین قدیانی، ریاست دانشگاه دیدار کرد.

وی در این دیدار مطرح کرد: دانشگاه جامع انقلاب اسلامی باید متفاوت و متمایز نسبت به دیگر دانشگاه‌های کشور ایفای نقش کند.

رستمی در ادامه به مسئله مهم جذب هیئت علمی اشاره و تصریح کرد: نقش اساتید انقلابی در شکل‌گیری دانشگاه، تربیت دانشجویان ممتاز و انقلابی در آینده این دانشگاه بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

وی در ادامه به وضعیت علمی کشور پیرامون مسائل و دغدغه‌های روز جامعه اشاره و همچنین بر استفاده از ابزارهای مناسب با تغییرات در حوزه‌های مختلف علمی، پژوهشی و فناوری در سطح دنیا و منطبق با تحولات تأکید کرد.

قدیانی نیز ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی پیرامون رشته‌ها و همچنین نحوه جذب و پذیرش دانشجو نکات و مطالبی را ایراد کرد و گفت: در حال حاضر حدود 700 نفر از طریق سازمان سنجش و استعدادهای درخشان در مجموع در مقطع کارشناسی ارشد به دانشگاه جامع انقلاب اسلامی معرفی شدند تا با انجام مراحل پذیرش و مصاحبه از طریق اساتید برجسته و همچنین برگزاری کارگاه‌ها و کارگروه‌های تخصصی برای مهرماه به عنوان دانشجو پذیرش و وارد دانشگاه شوند.

در ادامه دیدار، حاضران پیرامون مسائل مرتبط در حوزه‌های مختلف فرهنگی، ازدواج دانشجویی، اردوهای فرهنگی و ... به بحث و تبادل نظر پرداختند و بنا شد تفاهم‌نامه مشترکی پیرامون فعالیت‌های مشترک تنظیم و به امضای طرفین برسد.

در پایان حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی از ظرفیت‌های دانشگاه جامع انقلاب اسلامی بازدید کرد.

انتهای پیام

نظر شما