شناسهٔ خبر: 60811943 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کشف ۱۱۷ دستگاه غیرمجاز استخراج رمزارز در آذرشهر

خبرگزاری صدا و سیما

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: با تلاش همکاران شرکت ۱۱۷ دستگاه غیرمجاز استخراج رمزارز به ارزش هشت میلیارد ریال در آذرشهر کشف شد.

صاحب‌خبر -

کشف ۱۱۷ دستگاه غیرمجاز استخراج رمزارز در آذرشهربه گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی عباس حسامی اظهار کرد: در گزارش‌های ارائه شده در خصوص وجود مرکز غیرمجاز استخراج رمزارز در شهر آذرشهر پس از کسب دستورات قضائی اقدامات لازم در این خصوص انجام شد.

وی افزود: با تلاش امور مشترکان شرکت و همکاری نیرو‌های انتظامی و امنیتی ۱۱۷ دستگاه غیرمجاز استخراج رمزارز با توان مصرفی حدود ۱۶۰ کیلووات، کشف و ضبط شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با قدردانی از همکاری دستگاه‌های امنیتی و انتظامی به‌ویژه اداره آگاهی شهرستان آذرشهر اظهار کرد: وجود مراکز غیرمجاز استخراج رمزارز تهدیدی برای شبکه برق است و می‌تواند علاوه بر تحمیل فشار بار و آسیب به شبکه موجب خسارت به وسایل برقی شهروندان شود.

وی ادامه داد: برای پیشگیری و مقابله با این پدیده و به تبع آن بهبود تأمین انرژی نیاز به همکاری مردم داریم.
حسامی همچنین با بیان اینکه مدیریت مصرف برق در بخش خانگی ضروری است، گفت: ۳۵ درصد مصرف برق شهرستان آذرشهر مربوط به مشترکان خانگی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با تاکید بر لزوم تبیین راهکار‌های مدیریت مصرف برق با روش‌های مختلف، افزود: بانوان به دلیل داشتن نقش مدیریتی و کلیدی در خانه و تربیت صحیح فرزندان به عنوان پیشران توسعه و مدیریت مصرف به شمار می‌آیند.
حسامی خاطرنشان کرد: یکی از راهکار‌های اساسی برای تبیین اهداف مورد نظر، آگاهی بخشی خانواده‌ها و نهادینه کردن فرهنگ مصرف بهینه برق در خانه است و بانوان می‌توانند به دلیل داشتن جایگاه محوری و کلیدی در خانواده نقش بسزایی در این زمینه ایفا کنند.


نظر شما