شناسهٔ خبر: 60807648 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

51 نفر راکب موتورسیکلت درسطح شهر تهران فوت کرده اند / این آمار در سال گذشته 205 نفر بوده است

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ۵۱ راکب موتورسیکلت طی دو ماهه ابتدایی سال جاری در سطح شهر تهران فوت کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ احسان مومنی صبح امروز در برنامه زنده شهر امن در خصوص آمار فوتی راکبین موتورسیکلت در سال 1401 و دو ماهه 1402 گفت. سرهنگ مومنی گفت : بارها اعلام کرده ایم که موتورسیکلت بدلیل اینکه روی دو چرخ حرکت می کند ناایمن است و با کوچکترین ضربه ای و یا افتادن درون چاله واژگون می گردد.

وی افزود : در سال 1401 ، ناایمنی همین موتورسیکلت ها باعث فوت 205 نفر راکب موتورسیکلت شد و این آمار کلی و فقط مربوط به راکبین موتورسیکلت های معمولی است و ربطی به موتورسیکلت های سنگین ندارد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : در دو ماهه ابتدایی سال 1402 ، فوت 51 نفر راکب موتورسیکلت را در سطح شهر تهران شاهد بوده ایم.

سرهنگ مومنی افزود : در تهران روزی یک نفر راننده موتورسیکلت جان خود را از دست داده است و این اعداد هیچ ارتباطی با راکبین موتورسیکلت سنگین ندارد و این آمار بسیار تکان دهنده ای است چرا که این راکبین موارد ایمنی و قوانین را به هیچ عنوان رعایت و عمل نمی کنند.

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

نظر شما