شناسهٔ خبر: 60794333 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

خرید هدایای تبلیغاتی سازمانی با کیفیت و ماندگاری بالا در 1402

صاحب‌خبر -

رپورتاژ آگهی

هدایای سازمانی یا شرکتی یک راه ایده‌آل برای تقویت روابط کاری است. فرقی نمی‌کند که در جایگاه مدیر یک سازمان قرار دارید یا یکی از پرسنل مجموعه هستید. برای تشکر و قدردانی از کارکنان سازمان، ایجاد انگیزه در آن‌ها برای فعالیت بیشتر یا تقویت ارتباط با مشتریان شرکت، می‌توانید روی معجزه هدایای تبلیغاتی سازمانی حساب ویژه‌ای باز کنید.

هدایای سازمانی که مشتریان می‌دهید، نوعی سرمایه‌گذاری هستند که نرخ بازگشت سرمایه قابل توجهی را نیز به‌ارمغان می‌آورند. ضمن اینکه در محیط کاری، فضای دوستانه و سرزنده‌ای را برای فعالیت نیروی انسانی در مسیر پیشرفت سازمان ایجاد می‌کنند. به‌نظر شما برای خرید هدایای تبلیغاتی سازمانی چه نکاتی را باید مد نظر قرار داد؟ اگر در فکر خرید هدایای شرکتی هستید، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. در ادامه نکات کلیدی را با هم بررسی خواهیم کرد.

هدایای تبلیغاتی سازمانی چیست؟

هدیه دادن از دل ارتباطات انسانی بیرون می‌آید. بنابراین هدایای تبلیغاتی سازمانی معمولا از سوی واحد روابط عمومی یا منابع انسانی سازمان‌ها تدارک دیده می‌شوند. این هدایا با اهداف مختلفی آماده می‌شوند. گاهی اوقات شرکت‌ها برای تشویق کارکنان خود این هدایا را تهیه می‌کنند. در مواقعی برای قدردانی از زحمات پرسنل خود دست روی این هدایا می‌گذارند. حتی ممکن است هدایای تبلیغاتی سازمانی را برای مشتریان یا شرکای تجاری خود تهیه کنند. در این حالت معمولا اهداف برندسازی، تحکیم و تقویت روابط تجاری را دنبال می‌کنند. دایره انتخاب هدایای تبلیغاتی بسیار گسترده است.

چرا هدایای تبلیغاتی سازمانی مهم هستند؟

دلایل مختلفی را می‌توان برشمرد که نشان دهنده اهمیت بالای خرید هدایای سازمانی هستند. در اینجا به تعدادی از مهم‌ترین دلایل که باید مورد توجه قرار بگیرند، اشاره می‌کنیم.

1. تفویت روحیه نیروی انسانی در سازمان

هدیه گرفتن حال انسان را خوب می‌کند. بنابراین چرا از این ظرفیت مهم در محیط‌های کاری استفاده نکنیم؟ هدایای سازمانی راهی عالی برای تقویت روحیه کارکنان شرکت‌ها هستند. شما با خرید هدیه، مراتب قدردانی خود را از نیروی انسانی مجموعه خود نشان می‌دهید. این حس مثبت با انتخاب هدیه مناسب به‌طور کامل به نیروی انسانی منتقل می‌شود. در نتیجه روحیه کارکنان را تا حد زیادی بالا می‌برد.

2. ایجاد حس افتخار نسبت به برند

هدایای تبلیغاتی سازمانی معمولا با لوگو اختصاصی شرکت‌ها تهیه شده و در اختیار کارکنان قرار می‌گیرند. با دو اقدام ساده و هوشمندانه می‌توانید احساس وفاداری را نسبت به برند سازمان در بین پرسنل تقویت کنید. اول اینکه هدایای کاربردی انتخاب کنید که در محیط اداری یا زندگی شخصی افراد از آن‌ها استفاده کنند. علاوه بر آن هدایا را برای هریک از کارکنان خود شخصی‌سازی کنید. ساده‌ترین کار برای این منظور، درج نام افراد روی هدایا است. با این دست اقدامات می‌توانید هدایا را به مایه افتخار کارکنان خود تبدیل کنید.

3. نشانه احترام

ارائه هدایای تبلیغاتی سازمانی به‌مشتریان و کارکنان نشان دهنده تعهد و احترام سازمان در قبال آن‌هاست. ضمن اینکه در فرهنگ ایرانی اساسا هدیه دادن ابزاری برای مهربانی کردن و ابراز محبت به دیگران به شمار می‌رود. شک نکنید که این احساسات مثبت که هدیه گیرنده منتقل می‌کنید، بی‌جواب باقی نمی‌ماند.

4. متفاوت شدن از رقبا

در دنیایی که رقابت بین کسب‌وکارهای فعال در یک حوزه روز به روز داغ‌تر می‌شود، باید از هر راهی برای متمایز جلوه کردن در نظر رقبا استفاده کنید. هدایای تبلیغاتی سازمانی در صورتی که با هوشمندی و خلاقیت انتخاب شوند، قطعا به شما کمک می‌کنند تا گوی سبقت را از رقبا در نظر مشتریان و کارکنان خود بربایید. نمونه این موضوع را می‌توانید در نمایشگاه‌های تخصصی که در طول سال برگزار می‌شوند، مشاهده کنید. معمولا غرفه‌های سازمان‌هایی که هدایای ویژه‌ای برای مراجعه‌کنندگان در نظر می‌گیرند، با استقبال زیادی روبه‌رو می‌شوند.

5. تقویت ارزش‌ها و فرهنگ سازمانی

یک سازمان برای اینکه در طولانی مدت در مسیر موفقیت گام بردارد، باید به مجموعه‌ای از اصول و ارزش‌ها پایبند باشد. این اصول و ارزش‌ها در کنار یکدیگر فرهنگ سازمانی را شکل می‌دهند. تمام نیروی انسانی در یک سازمان فارغ از ارزش‌ها و اعتقادات شخصی، باید در محیط کاری خود را در چارچوب فرهنگی سازمانی تعریف کنند. شما در جایگاه مدیریت شرکت با انتخاب هدایای تبلیغاتی سازمانی هوشمندانه، می‌توانید کارکنان را تشویق کنید تا هر چه بیشتر به ارزش‌های سازمانی پایبند و متعهد باشید. نتیجه این موضوع شتاب گرفتن حرکت شرکت در مسیر پیشرفت خواهد بود.

6. قدردانی از مشتریان وفادار

ایجاد و تقویت باشگاه مشتریان یکی از سیاست‌های کاربردی است که هر شرکت باید در طول فعالیت خود دنبال کند. تجربه نشان می‌دهد که هزینه جذب مشتریان جدید برای یک کسب‌وکار به‌مراتب بیشتر از تشویق مشتریان قبلی به خرید بیشتر است. در چنین شرایطی شما می‌توانید با تصمیم‌گیری‌های هوشمندانه، باشگاه مشتریان خود را تقویت کنید. هدایای تبلیغاتی سازمانی، ابزاری کاربردی برای تحقق این هدف مهم به شمار می‌روند. در نتیجه این سیاست درست، شاهد افزایش فروش در بلند مدت خواهید بود. به این ترتیب چند برابر هزینه‌ای که برای هدایا پرداخته‌اید، به شما باز می‌گردد.

7. برندسازی سازمانی

از دل برود، هر آنکه از دیده برفت. این ضرب‌المثل معروفی در بین ایرانی‌هاست. شرکت‌ها و سازمان‌ها باید برای اجرای برنامه‌های برندسازی خود، این ضرب‌المثل را جدی بگیرند. اساسا هدف اصلی برندسازی این است که نام یک کسب‌وکار، جایی در ذهن مشتریان باز کند. به‌طوری که هنگام انتخاب به‌سراغ شما بیایند. خرید هدایای تبلیغاتی سازمانی می‌تواند به شما کمک کند تا نام برند خود را برای طولانی مدت در معرض دید هدیه گیرنده قرار دهید. البته مشروط بر آنکه هدایای کاربردی انتخاب کنید تا افراد برای استفاده از آن‌ها ترغیب شوند.

8. تبلیغات ارزان‌ قیمت

در بین روش‌های مختلفی که سازمان‌ها می‌توانند برای تبلیغات در پیش بگیرند، استفاده از هدایای تبلیغاتی سازمانی یکی از بهترین و در عین حال ارزان‌ترین راه‌ها است. ضمن اینکه هدایای شرکتی را می‌توان با هدف‌گذاری دقیق در اختیار گروه‌های خاصی از مشتریان، کارکنان یا شرکای تجاری قرار داد. این در حالی است که در تبلیغات تلویزیونی یا سطح شهر، علی‌رغم پرداخت هزینه سنگین، چنین امکانی وجود ندارد.

تجربه خرید خلاقانه‌ترین هدایای تبلیغاتی سازمانی با آراهنر

تا اینجا 8 مورد از مهم‌ترین مزایای خرید هدایای تبلیغاتی را مرور کردیم. باید توجه داشته باشید که مزایای فوق تنها در صورتی قابل دستیابی هستند که هدایای ارزشمندی را برای مشتریان و کارکنان خود تدارک ببینید. وقتی صحبت از هدیه ارزشمند به میان می‌آید، نباید تصور کنید که حتما از کادوهای گران قیمت حرف می‌زنیم. بلکه بیشتر منظور ما به‌کارگیری خلاقیت در انتخاب هدیه شرکتی است. آراهنر به‌عنوان یک گروه تخصصی در زمینه طراحی هدایای تبلیغاتی سازمانی در کنار شماست تا خلاقانه‌ترین هدایا را آماده کنید. هدایایی جذاب و با کیفیت که متناسب با بودجه کسب‌وکار شما طراحی می‌شوند. آراهنر ترجمان خلاقیت در طراحی هدایای سازمانی است.

نظر شما