شناسهٔ خبر: 60796461 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

سفارش تولید محتوا، کلید موفقیت در دستان شما!

صاحب‌خبر -

سفارش تولید محتوا چه مزیتی دارد؟ چرا و چگونه چنین تاثیر شگرفی در افزایش فروش دارد. پاسخ به تمام سوالات مهم در زمینه تولید محتوا در اینجا…

سفارش تولید محتوا برای چه مشاغلی مناسب است؟ به طور کلی عبارت تولید محتوا در چه مواردی به کار می رود؟ یا بهتر است بگوییم محتوا چیست و چه کاربردی دارد؟ هدف از تولید انواع محتوا چیست؟ و مهم تر از همه اینکه تولید محتوا چگونه و چقدر بر میزان درآمد شما تاثیر خواهد گذاشت؟ اگر قصد دارید کسب و کار آنلاین خود را راه اندازی کنید در ابتدا به پاسخ این سوالات نیاز خواهید داشت و قطعا با مطالعه پاسخ آخرین سوال شگفت زده خواهید شد!

تولید محتوا

مقدمه ای در مورد تولید محتوا

در شروع کار و پیش از پرداختن به مبحث سفارش تولید محتوا ابتدا به تعریفی از محتوا می پردازیم. تولید یک محتوا به معنی انتقال یک پیام، معنا و مفهوم به مخاطبان است. به طور کلی، در فضای مجازی هر اقدامی که جهت ارائه خبر و اطلاعات مفید به مخاطبان آنلاین صورت می گیرد تولید محتوا نامیده می شود. واضح است که هدف از تولید انواع محتوا در موارد مختلف متفاوت است و اطلاعات موجود در هر محتوا متناسب با مخاطبان هر کسب و کار و پرسونای مخاطب آنها تعیین می گردد. در این بخش با مفهوم محتوا آشنا شدیم؛ اما محتوا چگونه بر میزان فروش یک کسب و کار تاثیر می گذارد؟

اهمیت بازاریابی درون گرا در دنیای امروز

در حال حاضر روزانه حدود 6 میلیارد جستجو در گوگل انجام می شود؛ اما هدف از جستجوی یک عبارت در گوگل چیست؟ کاربران به دنبال پاسخ سوالات خود و یا رفع نیاز خود هستند. واضح است که ما با تولید محتواهایی که صرفا تبلیغاتی هستند نمی توانیم نیاز کاربرانمان را رفع کنیم. در نتیجه باید به دنبال روشی موثر برای رفع نیاز مخاطبان کسب و کار خود باشیم.

در سال های اخیر، گسترش بی رویه تبلیغات و ارائه اطلاعات نادرست در آنها، باعث شد محتواهای تبلیغاتی نزد کاربران اعتبار خود را از دست بدهند. با توجه به این موضوع، تبلیغات مستقیم تاثیر چندانی بر مخاطبان ندارد و می توان گفت هر محتوایی که نشانه ای از تبلیغات در آن مشاهده شود از طرف کاربران نادیده گرفته می شود. اینجاست که بازاریابی درونگرا وارد عمل می شود! بازاریابی درون گرا در واقع نوعی تبلیغات غیر مستقیم برای محصولات و خدمات مورد نظر است. بازاریابی محتوایی مصداقی از بازاریابی درون گراست و دقیقا نقطه مقابل تبلیغات مستقیم است.  بازاریابی محتوایی از جمله مهمترین، شناخته شده ترین و البته موثرترین روش های بازاریابی درون گرا به شمار می رود. چه نوع محتوایی باید تولید کنیم؟

انواع محتوا و فرمت های آن

افرادی که به فکر راه اندازی کسب کار آنلاین هستند ممکن است ایده های متفاوتی برای ارائه آنلاین محصولات خود داشته باشند. معرفی محصولات در پیج اینستاگرام، راه اندازی یک وب سایت و ارائه خدمات از این طریق و فعالیت در سایر شبکه های اجتماعی. برای هر ایده کسب و کار آنلاین و هر یک از پلتفرم های انتشار محتوا، نوع خاصی از محتوا بیشترین محبوبیت و موفقیت را به دنبال دارد. برای مثال اگر قصد فعالیت تجاری در اینستاگرام را دارید سفارش تولید محتوا از نوع ویدیویی و تصویری برای شما بهترین گزینه به شمار می رود. این مثال مقدمه ای بود بر معرفی انواع محتوا:

  1. محتوای متنی
  2. محتوای تصویری (اینفوگرافی، موشن گرافی و…)
  3. محتوای صوتی مانند پادکست

دسته بندی انواع محتوا در حالت کلی به موارد فوق اختصاص دارد. شاید این سوال برای شما به وجود بیاید که کدام نوع محتوا اهمیت بیشتری دارد. در اینجا باید بگوییم همه انواع محتوا در بازاریابی آنلاین به یک اندازه حائز اهمیت هستند. موفقیت در کسب و کار آنلاین نیازمند سرمایه گذاری در همه حوزه های تولید محتواست.

تولید انواع محتوا

چرا تولید محتوا مهم است؟

تا اینجا در مورد برخی از اهداف تولید انواع محتوا صحبت کردیم. اما هدف ما از تولید و انتشار محتوا به همین موارد ختم نمی شود. در روانشناسی فروش، ایجاد تعامل با مخاطبان یک گام اساسی در جذب مخاطبان و افزایش نرخ تبدیل است. یکی از اهداف اصلی تولید محتوا را می توان ایجاد تعامل با کاربران دانست. محتوا، پیام شما را به مخاطبان منتقل می کند، معرف کسب و کار شماست و باعث ایجاد تعامل بین شما و مخاطبان می شود.

محتوای وب سایت شما، هویت برند شماست. بخش مهمی از شکل گیری هویت برند از طریق محتوا صورت می گیرد. تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان از طریق محتوا انجام می شود. در یک کلام، با سفارش تولید محتوا و انتشار منظم محتوا در سایت می توان اعتماد مشتری را به بهترین نحو جلب کرد.

راز موفقیت بازاریابی محتوایی

امروزه شاهد ورود انواع کسب و کارها به حوزه بازاریابی دیجیتال هستیم. از پرفروش ترین مشاغل تا مشاغلی که به نظر فروش و متقاضیان چندانی ندارند. در بدترین حالت تصور کنید یک کسب و کار با کمترین میزان تقاضا را دارید. در این صورت شما با ورود به دنیای کسب و کار آنلاین مخاطبینی از سراسر کشور خواهید داشت. تصور کنید که آمار فروش شما با ورود به عرصه تجارت آنلاین چقدر افزایش خواهد یافت. این مثال اهمیت راه اندازی کسب و کار آنلاین را به خوبی نشان می دهد.

مزیت های تولید انواع محتوا   

رونق تجارت الکترونیکی در سال های اخیر موجب شده است تا بستر مناسبی برای فروش محصولات و خدمات ایجاد گردد. علاوه بر این، هزینه های تبلیغات و بازاریابی نیز در مقایسه با گذشته به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

می توان گفت تولید و انتشار محتوا نوعی تبلیغات موثر برای گرفتن بیشترین ورودی با کمترین هزینه ممکن است. هزینه تولید محتوا و نشر آن در بستر آنلاین به مراتب کمتر از سایر روش ها به ویژه روش تبلیغات سنتی است. به میزان تاثیر این روش در مقایسه با تبلیغات سنتی نیز پیشتر اشاره کردیم. امروزه به دلیل افزایش دسترسی به اینترنت از طریق کامپیوتر و موبایل، سهم مشتری در فرآیند تصمیم گیری و خرید نیز افزایش پیدا کرده و این گامی مهم به منظور تبدیل مخاطبان به مشتریان وفادار کسب و کار شماست.

هزینه تولید محتوا

چگونه تولید محتوا کنیم؟

همانطور که اشاره شد، هر یک از انواع محتوا جایگاه ویژه ای را نزد گوگل و مخاطبان به خود اختصاص داده اند. برای موفقیت در این میدان باید برای تولید انواع محتوا برنامه ریزی و اقدام نمود؛ اما تولید انواع محتوا مستلزم دانش و مهارت کافی است و کسب این مهارت ها بسیار زمانبر است. علاوه بر اینکه تولید محتوا نیز کار ساده ای نیست و محتواهای تهیه شده باید هم از نظر مخاطبان و هم برای موتورهای جستجو مورد تایید باشند. محتوای متنی باید کاملا یونیک باشد، سئو محور باشد و کلیدواژه ها و عبارات مهم کسب و کار مورد نظر را پوشش دهد. تمام محتواهای تولید شده در بستر آنلاین علاوه بر اینکه باید تخصصی و حرفه ای باشند باید بهینه شده باشند و کسب مهارت تولید این محتواها نیازمند صرف زمان و هزینه زیادی است. پس برای موفقیت در حوزه کسب و کار آنلاین چه باید کرد؟

ثبت سفارش تولید محتوا در مراکز معتبر

تا اینجا با مزایای تولید انواع محتوا و تحولی که در میزان فروش محصولات و ارائه خدمات ایجاد می کنند آشنا شدیم. در اینجا لازم است جهت تکمیل راهنمای تولید محتوا در این اطلاعیه به معرفی مراکز معتبری که در این زمینه فعالیت دارند نیز بپردازیم.  

یکی از مراکز معتبری که در سال های اخیر فعالیت جدی و تخصصی در زمینه تولید انواع محتوا داشته رایا مارکتینگ است. این شرکت دیجیتال مارکتینگ با ارائه خدمات ارزنده خود و تهیه محتوای یونیک و تخصصی در انواع سبک ها و فرمت ها توانسته است سهم مهمی در موفقیت بسیاری از کسب و کارهای آنلاین داشته باشد. نکته مثبتی که توجه ما را به خود جلب کرد دریافت محتوای رایگان است. به اینصورت که با ثبت سفارش تولید محتوا در رایا مارکتینگ میتوانید اولین محتوا را به عنوان تست و به صورت کاملا رایگان دریافت کنید و در صورت رضایت، همکاری خود را با این مجموعه ادامه دهید. تولید محتوا در رایا مارکتینگ توسط نویسندگان، گرافیست ها و گویندگان برتر از سراسر کشور انجام می گیرد. تضمین کیفیت و گارانتی خدمات از نکات مثبت همکاری با این مجموعه است.

سفارش تولید محتوا در رایا مارکتینگ

هزینه تولید محتوا در رایا مارکتینگ نیز از جمله دلایل انتخاب این مجموعه جهت معرفی است. علاوه بر هزینه مناسب تولید انواع محتوا در این شرکت، در صورتی که همکاری طولانی مدتی داشته باشید می توانید از تخفیفات ویژه رایا مارکتینگ برای کاربران دائمی و وفادارش نیز بهره مند شوید.

کلام پایانی

موفقیت تجارت در بستر آنلاین یک ترفند نیست؛ بلکه تخصص، دانش و تجربه چندین ساله ای را می طلبد. به همین منظور وب سایتی معتبر با سابقه ای درخشان در زمینه دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا جهت ثبت سفارش تولید محتوا با اطمینان خاطر به شما معرفی گردید.

و اما پاسخ به یک سوال مهم: تولید محتوا چقدر بر میزان درآمد شما تاثیر خواهد گذاشت؟  طبق آخرین آمار، 57.6 درصد از کاربران اینترنت به صورت هفتگی خرید آنلاین انجام می دهند. به طور کلی میزان فروش اینترنتی در سال جاری نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش یافته است.

شما می خواهید چه سهمی از 6 میلیارد سرچ گوگل و این آمار را به کسب و کار خود اختصاص دهید؟!

نظر شما