شناسهٔ خبر: 60786955 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

معاون استاندار به ایلنا خبر داد؛

عملیات اجرایی یکی از بزرگترین پروژه‌های نهضت ملی مسکن کشور در مشهد آغاز خواهد شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی از آغاز عملیات اجرایی یکی از بزرگترین پروژه های نهضت ملی مسکن کشور در مشهد طی هفته‌های آینده خبر داد.

صاحب‌خبر -

جواد خدایی در گفت‌گو با خبرنگار ایلنا، در حاشیه بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه صنعت ساختمان مشهد اظهار داشت: بنا به دعوتی که نمایشگاه بین المللی داشت فرصتی شد که با مدیران کل حوزه عمرانی استان و مدیران شهری از بیست و چهارمین نمایشگاه صنعت ساختمان بازدید داشته باشیم و با بازدید از برخی غرفه‌ها که صورت گرفت، آنچه دیده شد ارتقای توان فنی و مهندسی مهندسان ایرانی در این زمینه است و فرصت‌ها و زمینه‌های جدی که در توسعه عمران استان و کشور وجود دارد، قطعا با فعالیت‌ها و ظرفیت‌هایی که وجود دارد زمینه خوبی را ایجاد می‌کند.

وی افزود: پروژه‌هایی بزرگی مانند نهضت ملی مسکن قطعا به این ظرفیت و توان داخلی نیاز دارد تا بتواند اجرا شود.

خدایی با اشاره به حضور شرکت‌های دانش بنیان در این نمایشگاه اظهار داشت: برخی از عرصه‌ها مانند تاسیسات در حالی که سالها فعالیت داشتند اما ارتقای کیفی بسیار خوبی را به عرضه گذاشته‌اند، برخی از شرکت‌ها نیز ناظر به خلاقیت شرکت‌های دانش بنیان است و جهش خوبی در تولیدات این شرکت‌ها صورت گرفته بود که این جهش باعث ایجاد فرصت‌های جدید در حوزه صنعت ساختمان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در خصوص وضعیت نهضت ملی مسکن در استان، گفت: این پروژه یکی از بزرگترین پروژه‌های کشور و دولت سیزدهم است و خوشبختانه طی بازدیدهایی که از شهرهای مختلف استان داشتیم، در همه شهرها مسئله زمین حل شده و در بخش‌هایی که ساخت ساختمان توسط خود مردم در حال انجام است سرعت کار بسیار خوب است.

وی بیان داشت: در بعضی از شهرها نیز افراد در منازل خود ساکن شده‌اند و این اتفاق ویژه‌ای است که وقتی با مشارکت مردم صورت می‌گیرد سرعت کار افزایش می‌یابد. خوشبختانه در حال حاضر در عموم شهرهای بزرگ مسئله تامین زمین حل شده و ساختمان‌ها به صورت انبوه ساز در حال انجام است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در پایان گفت: طی هفته‌های آینده عملیات اجرایی یکی از بزرگترین پروژه‌های نهضت ملی مسکن کشور در مشهد شروع خواهد شد که جای خرسندی دارد تا شهروندان مشهد نیز بتوانند از مسکن مناسب در این پروژه کشوری بهره‌مند شوند.

نظر شما